Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته تخصصی ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور دکتر رضا نیک بخش رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان و دستگاه های متولی حوزه جوانان برگزار شد

به گزارش برنا از خراسان جنوبی، کمیته تخصصی ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان استان ( گروه کاری جوانان ، اوقات فراغت و ورزش ) با حضور دکتر رضا نیک بخش رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان ، دکتر امیر حسین واعظی و دکتر حسن کلاشلو معاونین مرکز ، حسن عزیزی مدیر کل، مهدی قناد معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و دستگاههای متولی حوزه جوانان برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسن عزیزی ضمن عرض خیر مقدم به اعضای گروه کاری ورزش ، جوانان و اوقات فراغت و کمیته تخصصی ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان استان با محوریت موضوع هویت گفت : یکی از مهمترین ماموریت ها و تکالیفی که در مجموعه وزارت ورزش و جوانان به عنوان یکی از مهمترین دستگاه های فرهنگی که به واسطه برخورداری از قلمرو وسیع مخاطبان و گستردگی ماموریت ها مورد توجه است حوزه فرهنگی می باشد . 

 وی افزود : قاعدتا نقشه راه، تحقق اهداف متعالی فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و به تبع آن ادارات کل ، عملیاتی و عینیت بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) است که طلیعه و سرفصل آغازین آن موضوع علم و پژوهش است . 

وی تصریح کرد : آن چه که دغدغه ما در استان خراسان جنوبی است ، بحث شناخت شبکه مسائل جوانان است و برش پیمایش ، ارزش ها ، نگرش ها و باورهای جوانان می تواند به نوعی برای برنامه ریزی دستگاه های اجرایی با محوریت و راهبری دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان باشد . 

 حسن عزیزی عنوان کرد : در دیداری که مقام معظم رهبری با نخبگان جوان داشتند نکات بسیار راهبردی و کلیدی را در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با بهره گیری از ظرفیت نخبگان جوان مطرح کردند و مقام معظم رهبری ضمن بر شمردن مهمترین موضوعات کلیدی و اساسی کشور از ظرفیت راهبردی نخبگان برای حل مسائل و مشکلات کشور تاکید و صحه گذاشتند و به عناصر بسیار مهمی نیز اشاره کردند و تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت نخبگان جوان برای عینیت بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب است و موضوع احساس مسئولیت را چه در مسئولان به عنوان متولیان امور جوانان و چه در خود جوانان به عنوان افرادی که می توانند با ایجاد بستر شکوفایی و ارتقای استعدادهایشان در راه عملی برای نیل به اهداف این بیانیه بتوانند گام بردارند تاکید ویژه ای داشتند ‌. 

وی گفت : موضوع دیگر زدودن و رفع موانع فرهنگی در حوزه تفکری نخبگان جوان بود و پرهیز جوانان از احساس ناتوانی و برخی سرخوردگی ها تاکید ویژه ای داشتند که هم خود جوانان با نگاه چشم انداز ترسیم شده در بیانیه گام دوم انقلاب ان شاالله تحقق و شکل گیری تمدن نوین اسلامی است ، بتوانند مسیر تعالی بخش را بپیمایند .

دکتر نیک بخش رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت : در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری ( مدظلعه العالی ) به علم و پژوهش تاکید بسیاری داشتند و بقیه مواردی که ایشان اشاره کردند اگر سرلوحه کار خود قرار دهیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و دومین مطلبی که مقام معظم رهبری اشاره کردند بحث معنویت و اخلاق است و معنویت را شامل اخلاص ، توکل ، اخلاق ، خیرخواهی ، گذشت ، راستگویی ، شجاعت و اعتماد به نفس تاکید بسیار زیادی داشتند . 

وی افزود : همچنین در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در خصوص اقتصاد تاکید کردند و فرمودند که اگر اقتصاد قوی داشته باشیم ، بر همین اساس عاملی مهم برای مفید بودن خواهد بود . 

دکتر کلاشلو در ادامه در خصوص برش پیمایش ، ارزش ها ، نگرش ها و باورهای استان خراسان جنوبی که محصول کار دانشگاهی و علمی مجموعه وزارت ورزش و جوانان در مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت است مباحثی را  مطرح کرد.

 

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اوقات فراغت وزارت ورزش و جوانان معاون اداره کل ورزش و جوانان ورزش و جوانان وزارت ورزش مقام معظم رهبری استان خراسان دستگاه های اجرایی انقلاب نخبگان مشکلات استفاده از ظرفیت تمدن اخلاق اعتماد به نفس اقتصاد خراسان جنوبی اوقات فراغت نخبگان ورزش بیانیه گام دوم انقلاب مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ستاد ساماندهی امور جوانان بیانیه گام دوم انقلاب وزارت ورزش و جوانان مقام معظم رهبری خراسان جنوبی نخبگان جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!

مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از اداره کل ورزش استان مازندران خواست به سرعت اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان این استان را بررسی و گزارش کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در مازندران امروز اتفاقات تلخ و عجیبی رخ داد. ویدئویی که از این درگیری در مجازی مجازی منتشر شده، حاکی از آن است که در درگیری از سلاح سرد استفاده شده است.

پس از اتفاقات رخ داده در جریان این رقابت‌ها، مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران خواست تا به قید فوریت، تخلفات رخ‌داده را مورد بررسی قرار داده و برای تصمیم‌گیری به این مرکز گزارش کند.

دیگر خبرها

  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان /رهبری گفتند این عبای گران را بدهم و به جایش ۳ عبا بگیرم ناراحت می‌شوی؟
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود