Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@03:11:09 GMT

اردوی 9 روزه امارات پیش از مصاف با ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۱۵۱۸

تیم ملی امارات پیش از آغاز دورهای بعدی مرحله مقدماتی جام جهانی و دیدار برابر سوریه و ایران، اردوی 9 روزه ای را برگزار می کند.

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حرفه ای امارات با درخواست برت فان مارویک سرمربی تیم ملی این کشور برای برگزاری اردوی 9 روزه پیش از دیدار برابر سوریه و ایران از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر موافقت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزنامه البیان امارات با اعلام این موضوع نوشته است که پیش بینی می شود بعد از پایان مرحله یک چهارم نهایی جام ریاست جمهوری که در روزهای پانزدهم و شانزدهم ماه ژانویه برگزار می شود، اعضای تیم ملی امارات در هجدهم ماه جاری گرد هم جمع شود. این اردو فرصتی برای بررسی آمادگی بازیکنان در اردوی تدارکاتی در دبی و قبل از اعلام لیست نهایی شرکت کنندگان در دیدارهای سوریه و ایران خواهد بود.

 

 

البیان در ادامه نوشته است: کادر فنی با هدایت فان مارویک عملکرد ملی پوشان در مسابقات مختلف داخلی را زیر نظر دارد تا آمادگی فنی و بدنی آنها را مشخص کند. توجه ویژه روی کسانی است که در این مدت اخیر مصدوم شده اند و گزارش روزانه خود را به مربی ارائه می کنند تا برای انتخاب لیست گسترش یافته ای که در روزهای آینده منتشر می شود، آماده شوند.

 

تیم ملی امارات با کسب 6 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی مرحله مقدماتی جام جهانی قرار دارد. امارات در دو بازی بعدی این پیکارها ابتدا از تیم ملی سوریه پذیرایی خواهد کرد و سپس راهی تهران می شود تا به مصاف تیم ملی ایران برود.

امارات تیم ملی امارات

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات تیم ملی امارات تیم ملی امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم

دیدار نخست از رقابت‌های بسکتبال مرحله چهارم لیگ جوانان بانوان امروز در سالن آزادی سنندج برگزار شد و تیم لاستیک بارز کردستان توانست حریف زنجانی خود را شکست دهد.

 در این دیدار بلندقامتان تیم بسکتبال لاستیک بارز کردستان با نتیجه ۶۲ - ۳۸ تیم آکادمی زنجان را مغلوب کرد.

 سرمربی تیم ملی بسکتبال کردستان در این خصوص گفت:در این بازی توانستیم در مقابله با تیم تلاش زنجان بهترین بازی خود را ارائه دهیم.

سروه ضرقامیان افزود: دیدار دوم این تیم در این مرحله روز جمعه ۳۱ فروردین ماه در سالن آزادی برگزار می‌شود و در صورت بُرد لاستیک بارز، نماینده کردستان به مرحله ۱/۴ نهایی صعود خواهد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • کابوس «رئال» از حضور در «اتحاد»/ «سیتی» به دنبال تکرار تاریخ است
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال مردان ایران دعوت شدند/ غفور در لیست پائز
  • دعوت از ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور
  • تلاش کشتی گیر مازندرانی برای کسب مدال طلا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ 3 ایرانی در فینال، 2 نفر در رده‌بندی
  • هر ۵ فرنگی‌کار ایرانی در نیمه‌نهایی؛ دادمرز در فینال
  • دانش آموز والیبالیست خراسان شمالی در اردوی تیم ملی