Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار سیدضیاءالدین حزنی صبح امروز در آیین افتتاح ۵۰۰ و کلنگ‌زنی ۳۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: امروز باید از همه مردم لرستان به خاطر کمک‌های مومنانه قدردانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: اگرچه ماموریت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از نظام مقدس و امنیت پایدار است، اما ذات سپاه این است که همیشه در کنار مردم بوده و هست، چرا که به ما سفارش شده با مردم و در کنار مردم باشیم.

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در رده‌های مختلف سپاه لرستان تا به امروز ۲ هزار و ۹۴۸ پروژه عمرانی و ۱۳ هزار و ۸۳۵ پروژه غیرعمرانی با اعتبار ۲۲۶ میلیارد و ۹۵ میلیون تومان ایجاد شده است، افزود: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف مسکن برای محرومان، خانه‌های عالم، مصلی‌ها، درمانگاه، غسال‌خانه، آب‌رسانی شرب، احداث قنات، پروژه آبخیزداری و منابع طبیعی، تعمیر و احداث مدرسه، و ساخت پل و راه روستایی توسط سپاه در لرستان انجام شده است.

سردار حزنی از ساخت۱۰ هزار مسکن برای مددجویان کمیته امداد در ۱۴ استان کشور خبر و ادامه داد: نهضت محرومیت‌زدایی تا رفع کامل محرومیت ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در لرستان، سپاه ساخت ۴۲۰ واحد و ۸۰ واحد دانشگاه امام حسین بر عهده داشتند که تاکنون سپاه ۵۰۰ واحد را محقق کرده است، ضمن اینکه ۷۷ میلیون تومان برای هر واحد هزینه شده که کاری نشدنی بود.

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آمادگی داریم که ۳ هزار جهیزیه به لرستان اهدا کنیم، همچنین مساجدی را بین راه‌های استان ایجاد کنیم تا مردم از فضاهای معنوی و فرهنگی بیشتری بهره ببرند.

سردار حزنی با تاکید بر اینکه هر کسی دل هموطنان را آرام می‌کند، اقدامی ارزشمند انجام داده است، گفت: بهترین مردم را داریم که در عرصه‌های مختلف پشتیبان نظام بوده و هستند و اصلا زیبنده نیست که محرومیتی از جهت مسکن داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵۰ واحد به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد

همزمان با سراسر کشور ۴۵۰ واحد مسکونی و مجموع زیربنای ۲۳ هزار و ۸۳۷ متر مربع به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد، رقم هزینه شده برای ساخت آن‌ها ۹۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیین واگذاری 33 هزار و 683 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور به‌ شکل ویدئو کنفرانس در سراسر کشور و با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

در استان زنجان هم همزمان با سراسر کشور 450 واحد مسکونی و مجموع زیربنای 23 هزار و 837 متر مربع به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد، رقم هزینه شده برای ساخت آن‌ها 90 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

این واحد‌های مسکونی به همت کمیته امداد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث و به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد در روستاها و شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت واگذار شده است.

روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگارانف اظهار داشت: یکی از نیازهای اولیه خانواده‌ها مسکن است که تامین مسکن مددجویان یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه امروز 450 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد واگذار شد، اضافه کرد: مجموع زیربنای این واحدها 23 هزار و 837 متر مربع بوده و رقم هزینه شده برای ساخت آنها 90 میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اظهار کرد: افتتاح این تعداد واحد در استان که با همدلی، همراهی و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان به سرانجام رسیده‌اند نشان از عزم جدی مسئولان برای تامین مسکن مردم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) لرستان
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در لرستان
  • لرستان جزو استان های برتر در ساخت مسکن برای مددجویان
  • خانه دار شدن مددجویان در خراسان شمالی
  • اهدای ۲ هزار و ۸۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد فارس
  • ۴۵۰ واحد به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان لرستان