Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - قربانی گفت: در ۹ ماهه نخست امسال ۵۰۷ هزار و ۵۷۴ تن بار از طریق ناوگان ریلی راه آهن آذربایجان وارد، صادر و ترانزیت شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۴۹۰ هزار و ۹۶۳ تن بود.

 میزان صادرات ناوگان ریلی آذربایجان در این مدت نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۷ درصد رشد یافت.

  در ۹ ماهه نخست امسال ۱۹۶ هزار و ۹۴۸ تن بار از مبدا تبریز به مقصد ترکیه حمل شده که این میزان در مدت مشابه پارسال ۱۴۳ هزار و ۶۷۸ تن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 میزان ترانزیت کالا از طریق این ناوگان را در این مدت ۱۷۴ هزار و ۸۲۱ تن است.

  این میزان ترانزیت کالا رشد چندانی با میزان ترانزیت کالا در مدت مشابه پارسال که حدود ۱۷۴ هزار و ۲۲۵ تن بود نداشته است.

در ۹ ماهه نخست امسال ۱۳۵ هزار و ۸۰۵ تن کالا از طریق ناوگان ریلی و از مرز رازی وارد کشور شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که حدود ۱۷۳ هزار و ۶۰ تن بود، حدود ۲۲ درصد کاهش یافت.

میزان تناژ بارگیری ناوگان ریلی راه آهن آذربایجان در این مدت یک میلیون و ۳۷ هزار و ۲۵۳ تن بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال که یک میلیون و ۱۲۴ هزار و ۷۸۲ تن بود هشت درصد کاهش نشان می‌دهد.

میزان تناژ تخلیه در ۹ ماهه نخست امسال در این ناحیه  ۳۲۱ هزار و ۵۲۵ تن است که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال که ۴۵۸ هزار و ۳۷۱ تن بود، حدود ۳۰ درصد کاهش یافت.

 در این مدت ۹۰۶ هزار و ۱۴۳ نفر از طریق قطار‌های مسافری راه آهن آذربایجان جابجا شدند که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال ۱.۲۸ درصد افزایش یافت.

 میزان جابجایی مسافر در ۹ ماهه پارسال در این ناحیه ۳۹۸ هزار و ۱۳۵ نفر بود.

در ۹ ماهه نخست امسال ۸۳۴ هزار و ۶۱۸ مسافر بین شهری و ۷۱ هزار و ۵۲۵ مسافر حومه‌ای از طریق ناوگان ریلی جابجا شدند.

 تعداد مسافران شهری و حومه‌ای جابجا شده در ۹ ماهه نخست امسال از طریق ناوگان ریلی  به ترتیب ۳۷۱ هزار ۹۸۵ و ۲۶ هزار و ۱۵۰ مسافر است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناوگان ریلی ترانزیت کالا نسبت به مدت مشابه پارسال ۹ ماهه نخست امسال طریق ناوگان ریلی مدت مشابه پارسال راه آهن آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره هواشناسی نیشابور گفت: در فروردین امسال ۳۶میلیمتر بارش باران باریددر حالیکه میزان بارش باران در فروردین سال گذشته ۶ میلیمتر بود.
مهدی بلوکی  گفت: امسال ۸۳ درصد افزایش بارندگی نسبت به سال گذشته و ۱۲ درصد کاهش بارندگی نسبت به میانگین دراز مدت داشتیم.
وی افزود: در سال زراعی از مهر ۱۴۰۲ تا فروردین ۱۴۰۳، ۱۳۹ میلیمتر بارش باران داشتیم که میزان بارش سال گذشته در همین بازه زمانی ۱۰۸ میلیمتر بود و میانگین بارش دراز مدت در مدت مشابه۱۸۷ میلیمتر بود. 

دیگر خبرها

  • پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • افزایش مخاطبان رسانه ملی
  • تناژ بارگیری صادراتی راه آهن شمال غرب ۲۲۰ درصد افزایش یافت
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • هوشمندسازی ناوگان ترانزیت برای افزایش جذابیت ترانزیتی کشور
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • ‌حمل ۴۳۰ هزار تن کالا توسط ناوگان ریلی فارس در سال گذشته
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور