Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@05:44:16 GMT

عبور از پل عابر پیاده برای عابران دردسرساز شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۲۰۶۰

عبور از پل عابر پیاده برای عابران دردسرساز شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

باشگاه خبرنگاران جوان - پل عابر پیاده برای امنیت جان عابران و سهولت تردد از سطح خیابان به ویژه بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها احداث می‌شود، اما این روز‌ها شاهد موارد زیادی از سرقت نرده‌ها و حفاظ‌ های پل عابر پیاده در مناطق مختلف هستیم که تبدیل به معضل شهری شده است.
شهروند خبرنگار ما گفت: سارقان تمامی نرده‌ها و حفاظ‌های پل عابر پیاده در کمربندی امام علی رو به روی محله شیخ آباد شهر قم را به سرقت برده اند و عبور از این پل بسیار خطرناک و موجب نگرانی اهالی این منطقه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی خواستار رسیدگی به این مشکل است.

منبع: شهروند خبرنگار - قم

بیشتر بخوانید:

پل عابر پیاده‌ای که تبدیل به تونل وحشت شد + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پل عابر پیاده سرقت اموال معضلات شهری پل عابر پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست شهروندان اهوازی از شهردار

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، یکی از وظایف شهرداری سامان دهی به دست فروشان و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی و سد معبر است اما گویا در کوی کارمندان اهواز این نکته آنچنان که باید رعایت نمی شود به همین علت شهروند خبرنگاری با اعتراض به وجود دست فروشان در پیاده رو و معابر خواستار رسیدگی به این موضوع شده است

پیام شهروند خبرنگار ما را می خوانید:

سلام چندین سال در منطقه ۳ اهواز واقع در کوی فرهنگیان اهواز زندگی می کنیم متاسفانه به دلیل هجوم عده ای از افراد سودجو بلوار شهید سلیمانی حد فاصل کوی فرهنگیان تا انتها زرگان در محاصره این افراد قرار گرفت به طوری که هرروز شاهد ساخت و مقاوم سازی سازه موقت و دکه ها و اشغال بخشی از پیاده رو عرض اتوبان و زشت کردن وجهه منطقه۳ اهواز شده بارها به دلیل همین مشکلات به شهرداری منطقه مذاجعه کردیم ولی هیچ اقدامی برای نقل انتقال و پاکسازی این افراد انجام نشددر جواب به ما میگن نمیتونیم کاری انجام بدیم لطفا از صدا و سیما درخواست رسیدگی و حل مشکلات منطقه۳ باشندالان هم هرروز این محله اشغال شده اوضاع بدتر و بدتر شده لطفا به درخواست مردم رسیدگی کنید زیبایی محله حق مردم پیاده رو مربوط به شخص خاصی نیست اینجا هرساخت سازی برروی پیاده روها راحت ساخته میشه 

دیگر خبرها

  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • ورود نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران
  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود