Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد-  قرنی مصطفی پور گفت: رقابت‌های قهرمانی کیک بوکسینگ با حضور ۲۴ فایتر برتر کشور به میزبانی مهاباد برگزار و طی آن ۱۲ مسابقه به منظور اهدای کمربند قهرمانی انجام شد.

وی گفت: در پایان این رقابت‌های ۱۲ نفر از افراد برتر در اوزان مختلف معرفی و با اهدای لوح قهرمانی و جوایز نقدی از آنان قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: "ایلیا گورکی"، "کیانوش گلابی"، "آکام محمدزاده"، "سیروان بیگی پور"، "ناصر پرویزی"، "کومار استاد ابراهیمی"، "چالاک ابراهیم زاده" و "صادق احمدنژاد" از مهاباد نیز در این رقابت‌ها حضور داشتند که چهار نفر صاحب کمربند قهرمانی شدند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کیگ بوکسینگ مسابقات ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان با هدایت مهدی تارتار توانسته یکی از بهترین آمار خود در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر را به ثبت رساند و این تیم یکی از مدعیان کسب مجوز حضور در رقابت‌های ACL۲ برای سال آینده است که البته در این راه باید با تیم‌های تراکتور و ملوان رقابت کند.

مهدی تارتار به دلیل ناراحتی در کمر خود پیش از دیدار با پرسپولیس و به لطف آمپول و مُسکن توانست روی نیمکت تیم خود قرار گیرد، مصدومیت تارتار پس از دیدار با پرسپولیس ادامه داشت و حتی او یک روز در بیمارستان نیز بستری شد با این حال این مربی برای حضور در تمرینات ملوان و بازی‌های حساسی که تیمش در لیگ برتر دارد در تمرینات دو روز اخیر این تیم حضور یافته است.

طبق اعلام پزشکان، تارتار باید به آب درمانی و فیزیوتراپی بپردازد تا به بهبودی کامل دست یابد در غیر این صورت او در روزهای آینده به مشکل خواهد خورد. ملوان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر باید روز یکشنبه دو اردیبهشت رو در روی سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی قرار گیرد که یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته نیز محسوب می‌شود.

کد خبر 6080527

دیگر خبرها

  • همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است