Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با رزمایش محمد رسول الله(ص) نیروی زمینی سپاه رزمایش الی بیت المقدس ۱۲سپاه سلمان با رمز یا رسول الله(ص) در ۱۷ شهرستان استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، سردار  سرتیپ دوم پاسدار پرویز آبسالان در این برنامه گفت: همزمان با ایام سالگرد عملیات غرور آفرین کربلای ۵ با تاسی از همه شهیدان به ویژه شهیدان میر حسینی و سلیمانی همزمان با رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) رزمایش بزرگ الی بیت المقدس سپاه سلمان با رمز یا رسول الله(ص) در ۱۷شهرستان استان سیستان و بلوچستان کار خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: این رزمایش در سطح شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان همزمان با رزمایش محمد رسول الله(ص) نیروی زمینی سپاه که بخشی از توان رزم سپاه  استان در این رزمایش است.

وی ادامه داد: رزمایش بیت المقدس 12 با نام سردار شهید سید محمد حجازی با شعار بسیج، امنیت و اقتدار از امروز در سطح استان آغاز کرده و تا 23 دی ماه نیز ادامه خواهد داشت.

سردار آبسالان تصریح کرد: شیوه اجرای رزمایش اجرای عملیات دفاع از کوی و برزن با بکار گیری گردانهای بیت المقدس و پایگاههای مقاومت بسیج است که در حال اجرا می باشد.

این مسئول ادامه داد: کنترل معابر وصولی و ایجاد تورهای ایست و بازرسی در ورودی شهر ها و نقاط مصور، برگزاری گشت های محله محور رضویون، برگزاری گشت های خودرویی حوزه ای، برقراری گشت های پشتیبانی ناحیه ای و برقراری گشت های اطلاعات از جمله برنامه های اجرایی در این رزمایش است.

وی همچنین عملیات پدافند دورادور توسط گردانهای بیت المقدس محلات، اجرای عملیات طرح خود حفاظتی ادارات  و کارگری با بکارگیری پایگاههای مربوطه و کارگران و کارمندان، اجرای عملیات دفاع از مراکز حساس مهم و قابل حفا ظت با بکارگیری گردانهای بیت المقدس اقشار، اجرای عملیات امداد و نجات و مردمیاری با بکار گیری گردانهای کوثر، از دیگر عملیاتهای قابل اجرا در این رزمایش برشمرد که مبنای این برنامه ها خود اتکایی و خودکفایی بودن تمام گردانها است.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این رزمایش 43 گردان بیت المقدس و 21 گردان کوثر حضور دارند که 750 دسته رزمی پایگاههای مقاومت محلات شهری و روستایی، 125 نقطه ایستگاه ایست و بازرسی در سطح استان انجام و تعداد 1450 تیم محلی گشت محله محور فعال، که 83 گشت خودروای حوزه محور و 17 گشت پشتیبانه ناحیه ای 17 تیم می باشد.

وی اظهار داشت: اماکنی که در آنها رزمایش خود حفاظتی انجام می شود اماکن اداری 360 مکان و اماکن کارگری 10 مکان و اصناف 38 مکان است .

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان استان سیستان و بلوچستان بسیج امداد و نجات رزمایش الی بیت المقدس استان سیستان و بلوچستان اجرای عملیات رسول الله ص بیت المقدس سپاه سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم

نیروها و تجهیزات سپاه با تمام توان پای کار خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده بلوچستان هستند و در جدیترین اقدام مسیر مواصلاتی کنارک- زرآباد با همت بسیج سازندگی سپاه سیستان و بلوچستان بازگشایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنارک، مسیر مواصلاتی کنارک به زرآباد با همت بسیج سازندگی سپاه سیستان و بلوچستان بازگشایی شد.

نیروها و تجهیزات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه از ابتدای وقوع سیل در جنوب استان با تمام توان پای کار خدمت‌رسانی به مردم و ترمیم محورهای مواصلاتی آسیب دیده هستند و سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان شخصاً مدیریت میدان را عهده‌دار است.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم
  • دستور مهم سردار سلامی به نیرو‌های سپاه
  • یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی در مناطق سیل زده
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان