Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه -علی قربانی سرپرست پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با اشاره به ورود شرکت پشتیبانی امور دام به بازار مرغ و خرید مرغ مازاد تولیدکنندگان در کرمانشاه از یک ماه گذشته، گفت: در این مدت به طور مستمر مرغ مازاد بر نیاز استان را از طریق کشتارگاه‌های کرمانشاه به نرخ مصوب خریداری و ذخیره‌سازی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت حدود ۲۰۰ تن مرغ مازاد از کشتارگاه‌های استان خریداری و ذخیره‌سازی شده که این میزان مرغ بجز ذخایر قبلی مرغ در سردخانه‌های استان است.

برای عرضه مرغ منجمد تابع ضوابط ستاد تنظیم بازار هستیم، و هر زمانی که ستاد تنظیم بازار اعلام کند، آمادگی توزیع مرغ منجمد در سطح گسترده در استان را داریم.

معمولا در برهه‌های زمانی که کمبود مرغ و یا افزایش قیمت به واسطه کاهش تولید و عرضه مرغ در بازار داشته باشیم، نسبت به عرضه مرغ منجمد با قیمت مصوب دولتی برای جلوگیری از افزایش قیمت مرغ در بازار اقدام می‌شود.

موجودی مرغ منجمد سردخانه‌های استان قابل قبول است و مشکلی برای عرضه مرغ منجمد در بازار شب عید استان در صورت نیاز نداریم و مرغ بازار شب عید تامین است.

تولیدکنندگان مرغ استان با توجه به بازار خوب مرغ در شب عید برای تولید مرغ به اندازه نیاز بازار برنامه‌ریزی کرده‌اند و بعید است کمبودی در بازار مرغ شب عید استان داشته باشیم که نیاز به عرضه مرغ منجمد باشد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دام تنظیم بازار شب عید مرغ عرضه مرغ منجمد شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با اعلام این مطلب میزان هزینه صرف شده جهت احداث مخزن یاد شده را معادل ۶۵۰ میلیارد ریال برشمرد و برنامه ریزی مربوط به آن را آبرسانی به شهر مهرگان و تامین فشار آب بخشی از شهر محمدیه عنوان کرد.

وی اظهار کرد: شهر مهرگان هم اکنون دارای یک باب مخزن ذخیره ۱۰ هزار مترمکعبی بوده و پروژه مخزن جدید به عنوان زیر ساخت انتقال آب آشامیدنی از سد طالقان به عنوان طرح بلند مدت تامین آب با توجه به رشد جمعیت و افزایش مسکن در این شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بیرنوندی ادامه داد: در حال حاضر ۲۷۴۴۴ واحد در محدوده شهر مهرگان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره مند هستند و پروژه مخزن جدید در حدود ۱۰ هزار خانوار در پروژه های جدید مسکن ملی و نهضت ملی مسکن را تحت پوشش قرار خواهد داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد که برای تکمیل مخازن ذخیره این شهر ۲۰ هزار متر مکعب دیگر در دستور کار قرار دارد که امید است با تامین اعتبار مناسب این پروژه نیز در آینده نزدیک شروع شود.

وی با توجه به حساسیت شهرک مهرگان و خشکسالی های پیاپی اظهار امیدواری کرد که مردم با مدیریت مصرف کمک کنند که آب پایدار در شبکه های توزیع آب دایر و رضایت نسبی بین همه مشترکان فراهم شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896334

دیگر خبرها

  • افزایش واردات گوشت منجمد
  • واردات گوشت منجمد افزایش می‌یابد
  • ۱۴ سیلو برای خرید گندم مازاد بر نیاز زارعین در آذربایجان غربی آماده سازی شده است
  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • ۸۵۰ هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در سیلوهای لرستان داریم
  • پیش بینی ذخیره سازی بیش از ۶۰۰ هزار تن گندم در لرستان
  • تولید و ذخیره سازی ۴۳ هزار تن بذر گندم در گلستان
  • پیش بینی ذخیره ۶۰۰ هزار تن گندم در لرستان
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری