Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت از برخورد قاطع با سودجویان و جریمه هشت میلیارد ریالی برای برداشت غیر مجاز مصالح رودخانه ای در میاندوآب خبر داد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر اسدی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، گفت: در ادامه طرح ساماندهی و جلوگیری از برداشت های غیر مجاز شن و ماسه طی بازدید از دپوهای غیر مجاز و کامیون های حامل مواد معدنی برای فردی که بصورت غیر قانونی اقدام به تهیه و دپوی مصالح نموده بود ، به مبلغ هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه صادر و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این فرد بدون اخذ پروانه بهره برداری لازم از سازمان صمت به مقدار ۵۰ هزار متر مکعب مصالح را در کارگاه خود دپو و بصورت غیر مجاز در حال فعالیت بود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: هر گونه برداشت غیر مجاز شن و ماسه از بستر رودخانه ها، تصرف در اموال عمومی و دولتی بوده و جرم تلقی شده و نیازمند اخذ مجوز قانونی از سازمان صمت است.

اسدی افزود: از ابتدای سال جاری بیش از ۱۵۰  مورد بازرسی در این زمینه معمول و تعداد ۲۸ فقره پرونده تخلفاتی تکمیل و به مراجع قضایی ارجاع شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق هیچ چاه مجاز دارای اضافه برداشت در خراسان شمالی شارژ نمی شود

سید عقیل مرتضوی در نشست خبری که ۲۸ فروردین ماه برگزار شد، اظهارکرد: در حال حاضر برق ۲۳۵ حلقه چاه مجاز که اضافه برداشت آب داشته اند، قطع است. وی افزود: ۲۳۸۰ حلقه چاه مجاز در این استان وجود دارد که میزان برداشت سالانه آن ۴۰۰ میلیون متر مکعب است. مرتضوی ادامه داد: ۱۰۰۰ حلقه چاه از این تعداد بیش از پروانه صادر شده برای آن ها آب برداشت می کنند و میزان اضافه برداشت آب آن ها ۱۰۰ میلیون متر مکعب است. وی بیان کرد: از سوی دیگر در این استان ۴۲۰۰حلقه چاه غیر مجاز شناسایی شده که میزان برداشت آب در آن ها ۳۰ میلیون متر مکعب است و مقدار آب اضافه برداشت شده از چاه های مجاز بیش از آب برداشت شده از چاه غیرمجاز است. این مقام مسئول با بیان اینکه میزان حجم ذخیره آب در سد شیرین دره ۵۰۰ میلیون متر مکعب است، تاکید کرد: میزان اضافه برداشت آب از چاه های مجاز دو برابر حجم سد شیرین دره است. وی گفت: برای کنترل و جلوگیری از اضافه برداشت در چاه های مجاز کنتورهای برقی نصب شده که در حال حاضر ۹۰ درصد از چاه های کنتور نصب شده است. مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی افزود: در سال گذشته ۴۱ میلیون متر مکعب آب برای مصارف مختلف از سدها تامین شد که ۲۴ میلیون متر مکعب به حوزه کشاورزی اختصاص داده شد. وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ نیز ۲۰ میلیون متر مکعب آب تامین شد که ۱۱ میلیون متر مکعب به بخش کشاورزی اختصاص یافت. مرتضوی تصریح کرد: در سال گذشته ۷۰ مجوز آب برای فعالیت های تولیدی صادر شد و ۱۵۰ مجوز آب نیز که برای انجام فعالیت های تولیدی صادر شده بود، باطل شد./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • خسارت ۷۸ میلیارد ریالی به محیط زیست خراسان رضوی
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز
  • کشف و جمع آوری تورهای متخلفین صید غیرمجاز در تالاب نوروزلو میاندوآب
  • جمع آوری و طرد ۸۰۰۰ اتباع غیرمجاز از تفرجگاه‌های استان تهران
  • برق هیچ چاه مجاز دارای اضافه برداشت در خراسان شمالی شارژ نمی شود
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج