Web Analytics Made Easy - Statcounter

افراد برگزیده در جشنواره ملی ایده‌های برتر اشتغالزا و کارآفرینی کشور؛ تسهیلات لازم را برای اجرایی کردن ایده‌های شان دریافت و به سرمایه‌گذاران متصل می‌شوند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر، در خصوص اتفاقات مثبتی که برای افرادی که در جشنواره ملی ایده‌های برتر اشتغالزا و کارآفرینی کشور شرکت می‌کنند، توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رحیم سرهنگی در این باره گفت: از ایده‌های برتر استانی یا ملی در جشنواره با تخصیص تسهیلات و معرفی به سرمایه گذاران حمایت می‌شود.

سرهنگی تصریح کرد: افرادی که علاقه‌مند به اجرایی کردن ایده خود نیستند، می‌توانند آن را در پلتفرم "ایده بازار" که به همین منظور در حال طراحی است در معرض فروش بگذارند.

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی در ادامه تاکید کرد: ایده‌هایی که به مراحل پایانی نرسیده و برتر نشده اند، ولی ایده خوبی محسوب می‌شوند، برای یافتن سرمایه گذار در ایده بازار در معرض نمایش گذاشته می‌شوند.

یا در کارگروه استانی تصمیم گرفته می‌شود برای عملیاتی شدن آن، تسهیلات از منابع مختلف تخصیص داده شود.

سرهنگی در پایان به این نکته نیز اشاره کرد و گفت: در زمان ثبت ایده، از ایده پرداز در خصوص تمایلش برای در معرض عموم قرار گرفتن یا نگرفتن ایده، سوال می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایده های برتر اشتغال سرمایه گذاران ایده های برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه چهارشنبه نشست عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان و کارآفرینان استان سمنان به میزبانی سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان آغاز به کار کرد.

در این برنامه معاون صنایع عمومی وزارت صمت، معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، گلی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و یادگار احمدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز حضور دارند.

قرار است در این نشست درباره مشکلات سرمایه گذاری در استان سمنان به خصوص تأمین آب اظهار نظر شود.

این خبر کامل می‌شود.

کد خبر 6081503

دیگر خبرها

  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام