Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، این مسابقه با موضوع" سلامتی، دوستی و وحدت بزرگ" در سال ۲۰۲۱ برگزار شد و از میان ۵۰۰ اثر از ۱۳ کشور، چهار کودک خوزستانی موفق به کسب چهار جایزه این رویداد بین‌المللی شدند.

بر اساس این گزارش " نهال دیده‌بان " ۹ ساله از کانون بهبهان در این مسابقه موفق به کسب جایزه اول شد و "بهار نصیریان" هفت ساله از کانون بهبهان و " آناهید آموزش" هفت ساله از اهواز جایزه دوم را در این مسابقه کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" مهتا سرکوئی " ۱۴ ساله از کانون دزفول، نیز در مسابقه بین‌المللی نقاشی چین موفق به کسب جایزه سوم شد.

بر اساس این گزارش، مربیان این کودکان خوزستانی افتخارآفرین، شامل ناهید مهرانفر، نجمه طالبیان‌زاده و مرجان نوروززاده مربیان هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان هستند که در کلاس‌های هنری کانون پرورش یافته‌ و در این مسابقه بین‌المللی خوش درخشیدند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران با ارسال ۱۹ اثر در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی چین ۲۰۲۱ شرکت کرد که هفت عضو هنرمند مراکز آن، موفق به کسب یک رتبه اول، ۲ رتبه دوم و چهار رتبه سوم شدند.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان چین خوزستان اهواز نقاشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان چین خوزستان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان چین خوزستان اهواز نقاشی کانون پرورش فکری کودکان موفق به کسب بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان استان گفت: جشنواره نیایش درختان با موضوعات نامه‌ای به خدا، نیایش پدیده‌های طبیعی و نگاه بچه‌ها به فصل بهار از دید خداشناسی برگزارشد.

اکبری افزود: این جشنواره در دو محور عکاسی ادبی برگزار شد.

وی گفت:در این جشنواره ۲۱۰ اثر داوری شد که ۷۰ اثر ادبی و مابقی عکاسی بود.

اکبری گفت: ۱۴ اثر برگزیده بخش ادبی و ۱۶ اثر در بخش عکاسی برگزیده شد.

در این جشنواره گرو‌های سنی ۸تا ۱۸ سال و اعضای کانون پرورش فکری شرکت کردند که اختتامیه امروز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • محک میزبان «سرزمین جدید»
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • جای‌گذاری ۴۵ قفسه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس ۱۰ استان