Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع عمومی سالیانه و انتخاباتی استان گیلان فوتبال این استان را غنی از استعداد دانست.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در رابطه با نقش استان گیلان در فوتبال کشور اظهار داشت: فوتبال گیلان زنده و پویاست و از مهم‌ترین و برترین سرزمین‌های فوتبالی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استان باید یک تیم لیگ برتری داشته باشد و برای توسعه فوتبال گیلان تلاش خواهیم کرد و باید فوتبال را به روز رسانی کنیم. امروز فدراسیون فوتبال پرچمدار توسعه و عدالت است و بخش مهمی از آن به تلاش‌های باشگاه‌های کشور بر می‌گردد تا بتوانند به حصول بهترین نتیجه کمک کنند. در فوتبال به دلیل نبود تعامل، رغبتی برای همکاری نبوده، ولی امروز فدراسیون فوتبال نگاه تعاملی دارد.

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم پیرامون نقش فوتبال در کشور افزود: در شرایط وضعیت اقتصادی کنونی کشور، پیروزی‌های فوتبال ملی باعث شده قدم کوچکی در راستای شادابی و احترام و خوشحالی ملت برداریم. با صعود سریع و تاریخی تیم‌ملی به جام جهانی قطر این نشاط به کل جامعه تزریق می‌شود. در یک‌سال گذشته وضعیت تیم‌های ملی سخت و اسفبار بود. ولی تیم ملی و فدراسیون فوتبال از این شرایط سخت و با وجود خستگی مفرط، از عادت به باخت گذر کرد و حالا هر ایرانی در هر جای دنیا به این تیم ملی افتخار می‌کند و فوتبال آسیا با احترام و تعامل به تیم ملی نگاه می‌کند.

وی تصریح کرد: در داخل کشور هم باید فضا به سمتی برود تا همگی در کنار هم با نگاه تواضع و عمل گرایانه اقدام کنیم و فدراسیون در این راستا سعی دارد تا با بهبود عملکرد خود و تلاش بیشتر گذر از این مسیر را نشان دهد. توسعه فوتبال کشور با استفاده از ظرفیت‌ها در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار دارد و توسعه همه جانبه از دید این فدراسیون یک امر مهم است.

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با منطقه آزاد انزلی و تیم ملوان هم ادامه داد: منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد استراتژیک است که امروز میزبان این مجمع است. اما می‌توان از ظرفیت آن برای توسعه فوتبال استان استفاده کرد. ملوان از مهم‌ترین تیم‌های استان گیلان است.

عزیزی خادم در مورد پیشرفت و نگاه فدراسیون به فوتبال بانوان افزود: عدالت و توسعه فوتبال و نگاه توازنی مهم‌ترین رویکرد‌های در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار دارد. بانوان فوتبال کشور شانه به شانه تیم‌های ملی بزرگسالان حرکت می‌کنند و این موضوع نشان می‌دهد که می‌توان از تجارب این رشته در گذشته استفاده کرد. ما در فدراسیون فوتبال باید به استان‌هایی که فاقد تیم یا برنامه ریزی منجسم هستند، کمک کنیم تا فضا را به سمتی ببریم که کل استان‌ها از انسجام لازم برخوردار شوند و با توسعه فوتبال به عدالت این رشته کمک کرده باشیم و با وجود همه مشکلات آن را به نتیجه برسانیم.

شهاب‌الدین عزیز‌خادم در رابطه با افرادی که سعی در سنگ اندازی در مسیر فدراسیون فوتبال دارند ادامه داد: کسانی که قصد تخریب دارند، بدانند اولین آسیب را به خودشان می‌زنند. چون فدراسیون فوتبال خیلی شفاف کار خود را انجام می‌دهد و از سوی دیگر مردم هوشیارند می‌دانند که این فدراسیون برای کمک به فوتبال رو به رشد آمده است. این افراد بدانند تا روزی که هستیم اجازه نمی‌دهیم که حتی در اوج مشکلات اقتصادی و در اوج موفقیت تیم‌های ملی در مسیر فوتبال، سنگ اندازی کنند و با قدرت در مسیر رشد و توسعه و موفقیت گام بر می‌داریم. ایران بهترین تیم آسیاست و بالاترین رتبه را هم به دست آورده است.

عزیزی خادم در مورد فوتبال ساحلی در استان گیلان نیز افزود: گیلان از استان‌های مهم فوتبالی کشور است و ذاتی بودن فوتبال در این استان مشهود است. ساختار تیمی منسجم درون استانی در گیلان کم‌نظیر است. در فوتبال ساحلی این استان از پایگاه‌های مهم ساحلی کشور است و فکر می‌کنم باید حداقل یک تیم لیگ برتری از گیلان داشته باشیم. گیلان استانی غنی از استعداد است و ما سعی داریم کمک کنیم تمامی این استعداد‌ها بروز پیدا کنند و کمک حال فوتبال ایران شوند. این استان خاستگاه چهره‌های ماندگاری، چون زنده نام سیروس قایقران و بسیاری بزرگان دیگر است و در حال حاضر تیم‌های ملی بانوان بزرگسال و جوانان ایران در اختیار سرمربیان گیلانی است و همین جا از خانم‌ها ایراندوست و آزمون به سبب نتایج خوب تیم‌ها سپاس‌گزارم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خاتمه پیرامون بحث اساسنامه و لزوم توجه به آن بیان کرد: اساسنامه فدراسیون فوتبال ارسال شده و تا اوایل اسفند زمان داریم تا نمایندگان مجلس نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند و می‌دانیم نمایندگان اشراف کامل دارند و کمک خواهند کرد تا مشکلی برای فوتبال به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: فوتبال ایران زیر ذره‌بین؛ اعتمادی که با جعل اسناد و فتوشاپ از بین رفت/ خبری از استعفا و عذرخواهی نیست!

انتهای پیام/

برچسب ها: شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال گیلان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال گیلان فدراسیون فوتبال توسعه فوتبال استان گیلان تیم های ملی شهاب الدین عزیزی خادم تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاهدان رکوردار هوای ناسالم در کشور/ شاخص کیفی ۲۴ شهر سالم و پاک ثبت شد

آلودگی هوا زمستان و تابستان نمی‌شناسد و در تمام سال چهره آسمان را کدر می‌کند، بنابراین آمار و میزان آلایندگی‌ها برای شهروندان مهم است تا بدانند هر روز شاخص کیفی شهرها در چه سطحی قرار دارد، لازم است بدانیم امروز هوای یک شهر در وضعیت ناسالم و تعداد ۲۴ شهر سالم و پاک است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اگر نگاهی به روز گذشته و امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ بیندازیم، می‌توانیم میزان و شدت آلودگی هوا که بر آسمان شهرهای مختلف گسترده شده است را به‌خوبی حس کنیم، از این‌رو خبرگزاری ایمنا به مقایسه شاخص کیفی هوا در شهرهای مختلف پرداخته است، بنابراین بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست، امروز شاخص کیفی هوای هیچ‌کدام از شهرها در وضعیت بسیار خطرناک (قهوه‌ای)، بسیار ناسالم (بنفش) و ناسالم برای عموم (قرمز) قرار ندارد.

بر این اساس، دستگاه سنجش کیفیت هوا امروز در کلان‌شهر زاهدان با شاخص ۱۲۸، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد، به طوری که روز گذشته شهر اهواز بر مدار ناسالم (نارنجی) ثبت شد.

در همین راستا، سنجش کیفیت هوا امروز در کلانشهرهای اصفهان با شاخص ۸۳، کرج با شاخص ۷۲، بوشهر با شاخص ۵۸، تهران با شاخص ۷۳، شهرکرد با شاخص ۸۰، بیرجند با شاخص ۵۸، مشهد با شاخص ۶۴، بجنورد با شاخص ۸۰، اهواز با شاخص ۶۸، زنجان با شاخص ۵۹، سمنان با شاخص ۵۴، قم با شاخص ۵۷، سنندج با شاخص ۶۰، کرمان با شاخص ۵۵، کرمانشاه با شاخص ۵۳، یاسوج با شاخص ۵۸ و اراک با شاخص ۵۸، وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

لازم به یادآوری است که روز گذشته سوم اردیبهشت، شهرهای تبریز، اصفهان، کرج، بوشهر، تهران، شهرکرد، مشهد، بجنورد، زنجان، سمنان، زاهدان، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، یاسوج و اراک، وضعیت هوای سالم (زرد) بودند.

به این ترتیب شاخص کیفیت هوا امروز در کلانشهرهای تبریز با شاخص ۴۱، اردبیل با شاخص ۳۴، بیرجند با شاخص ۵۸، قزوین با شاخص ۳۴، بندرعباس با شاخص ۴۱، همدان با شاخص ۳۴ و یزد با شاخص ۵۰، در وضعیت پاک (سبز) قرار دارد، اما روز گذشته شهرهای ارومیه، اردبیل، بیرجند، سنندج و همدان، در وضعیت پاک (سبز) ثبت شدند.

لازم است بدانیم، امروز شرایط کیفی هوای کلان‌شهرهای ارومیه، ایلام، شیراز، گرگان، رشت، خرم‌آباد و ساری، ثبت نشده است، در حالی که روز گذشته شهرهای ایلام، شیراز، گرگان، رشت، خرم‌آباد، ساری، بندرعباس و یزد، بدون داده ثبت شد.

در نهایت بر اساس داده‌های موجود سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست و مقایسه شاخص کیفی هوا، امروز هیچ‌کدام از شهرها در وضعیت بسیار خطرناک (قهوه‌ای)، بسیار ناسالم (بنفش) و ناسالم (قرمز) ثبت نشدند، اما یک شهر ناسالم (نارنجی)، تعداد ۱۷ شهر سالم (زرد)، هفت شهر پاک (سبز) و هفت شهر بدون داده ثبت شده‌اند، به‌طوری که روز گذشته یک شهر ناسالم (نارنجی)، تعداد ۱۷ شهر سالم (زرد)، پنج شهر پاک (سبز) و هشت شهر بدون داده درج شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 747248

دیگر خبرها

  • زاهدان رکوردار هوای ناسالم در کشور/ شاخص کیفی ۲۴ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • آخرین وضعیت مصدومیت بیرانوند