Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن، یازدهمین نمایشگاه بین المللی مادر، کودک و نوزاد و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته صبح امروز با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام شاتا، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن در سالن‌های ۳۱-۳۵-۳۸-۳۸ A و ۳۸ B با حضور ۱۷۱ شرکت در مساحتی بالغ بر ۲۴هزار متر مربع و یازدهمین نمایشگاه بین المللی مادر، کودک و نوزاد نیز در سالن ۵-۶ با مشارکت ۶۵ شرکت در ۶ هزار مترمربع به همراه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته با حضور ۱۹۰ شرکت داخلی و ۲ شرکت خارجی از کشور‌های ترکیه و چین در فضایی بالغ بر ۱۴ هزار متر مربع برگزار می‌شود.

نمایشگاه معماری و دکوراسیون داخلی تهران (Midex) مهمترین رویداد حوزه معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در ایران محسوب می‌شود. در این نمایشگاه شرکت‌های مشاوره و طراح معماری و معماری داخلی، تجهیزات دکوراسیون، کف پوش، دیوارپوش، پرده، لوازم تزئینی و مبلمان فضای باز، تجهیزات نورپردازی، تجهیزات هوشمندسازی، تکنولوژی‌های نوین ساختمان و کتب تخصصی و دانشگاهی به ارائه محصولات و خدمات خود اقدام خواهند کرد.

از سوی دیگر در نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک تهران (MBC) واحد‌های تولیدی ارائه دهنده کالاها، اجناس و خدمات مربوط به حوزه مادران، کودکان و نوزادان گردهم آمده اند تا نوین‌ترین دستاورد‌های خود را عرضه کنند.

همچنین نمایشگاه بین‌المللی کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته با هدف فراهم آوردن تکنولوژی‌های روز کشور‌های پیشرفته، آشنایی با ماشین‌آلات جدید برای تولید محصولات چرمی کیف و کفش، ارتباط و تعامل بیشتر با تولیدکنندگان داخلی و خارجی، آشنایی با محصولات نوین مرتبط با صنعت کیف و کفش با اولویت شناساندن ظرفیت و توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی در تولید و ارایه کالا و خدمات برگزار می‌شود.

این نمایشگاه‌ها از امروز تا ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.     بیشتر بخوانید: هشتمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران از ۲۸ دی‌ماه برگزار می‌شود

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی نمایشگاه تخصصی نمایشگاه بین المللی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی نمایشگاه تخصصی نمایشگاه بین المللی نمایشگاه بین المللی دکوراسیون داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شعار نمایشگاه، تعطیلی یک‌شهرکتاب و دو انتصاب

خبرگزاری مهر_ گروه فرهنگ و ادب: با نزدیک شدن به بهار کتاب ایران حوزه کتاب و ادبیات به صدر اخبار فرهنگی آمده است به شکلی که در مطالعه و مرور اخبار این هفته این حوزه ۱۰ خبر مهم بررسی می‌شوند.

انتخاب شعار نمایشگاه کتاب، تعطیلی شهر کتاب بهشتی، انتصاب معاون امور بین‌الملل بنیاد سعدی و انتصاب مشاور رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی از جمله مهم‌ترین اخبار این هفته حوزه کتاب و ادبیات بوده است.

تمدید ثبت نام اصحاب رسانه برای حضور در نمایشگاه، آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب، انتشار فراخوان سی‌ویکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی، آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب، دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب، آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه از جمله دیگر اخبار مهمی است که در این گزارش به بررسی آن‌ها پرداخته‌ایم.

مشروح این گزارش را در ادامه می‌خوانید:

انتخاب شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران

علی رمضانی قایم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.

«بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۳ نیز خواهد بود.

آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب

حسین تیموری مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه کتاب تهران گفت: عملیات اجرایی آماده‌سازی این دوره از نمایشگاه در مصلی امام خمینی (ره) آغاز شده است.

وی افزود: هم‌اکنون بخش‌های مختلف مصلی امام خمینی (ره) به ستاد برگزاری سی‌پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تحویل داده شده است و تلاش خواهد شد تا فرایند آماده سازی بخش‌ها مطابق جدول زمانبندی انجام شود و تا شروع در نوزدهم اردیبهشت (۱۴۰۳) آماده بهره برداری باشد.

آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه

ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از چهارشنبه ۲۹ فروردین آغاز می‌شود و ناشران می‌توانند تا پنجم اردیبهشت با مراجعه به سامانه ketab.ir ثبت‌نام کنند.

شیوه حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه صرفاً به صورت فیزیکی خواهد بود و ناشرانی که دارای مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی را دارا باشند امکان ثبت نام در این نمایشگاه را دارند.

دیدار احمدوند و سفیر هند

یاسر احمدوند رییس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سه‌شنبه ۲۸ فروردین با رود را گائوراو شرست؛ سفیر هند در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و اسماعیل جانعلی‌پور مدیر کمیته ناشران خارجی و مدیر کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.

احمدوند در این دیدار با بیان اینکه ظرفیت ایجاد شده در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منجر به توسعه فرهنگی می‌شود، گفت: امیدوارم با مساعدت، همکاری و همراهی مجموعه فعالان فرهنگی ایران و هند ارتباط فرهنگی بین دو کشور رو به رشد حرکت کند.

آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب

محمد اللهیاری مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه تا ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام فرصت داشتند. ناشرانی که برای شرکت در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام کرده‌اند، از چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ تا پایان روز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به صفحه «ثبت‌نام ناشران داخلی» در سامانه ketab.ir در بخش «پیگیری ثبت‌نام نمایشگاه» نسبت به ثبت شماره حساب بانکی و واریز وجه علی‌الحساب دریافت غرفه اقدام کنند.

تمدید ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در نمایشگاه

ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۲۷ فروردین (۱۴۰۳) تمدید شد. تاکنون ۴۴۸ نفر از اصحاب رسانه برای حضور و فعالیت در این دوره از نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

تعطیلی «شهر کتاب بهشتی»

بنا بر اعلام روابط عمومی شهر کتاب، شنبه ۲۵ فروردین ماه در صفحه مجازی خود با صدور اطلاییه ای از تعطیلی «شهر کتاب بهشتی» به دلیل افزایش بهای اجاره ملک خبر داد.

انتصاب معاون امور بین‌الملل بنیاد سعدی

غلامعلی حدادعادل رییس بنیاد سعدی با صدور حکمی سیدعلی موسوی زاده را به عنوان معاون جدید امور بین الملل این بنیاد منصوب کرد.

انتشار فراخوان سی‌ویکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی

فراخوان سی و یکمین جشنواره ملی کتاب سال با هدف ایجاد نشاط علمی در فضای دانشگاهی کشور، شناسایی و حمایت از دانشجویان نوقلم و صاحب اندیشه، معرفی و تجلیل از ناشران فعال در زمینه آثار دانشجویی و تقویت روحیه تتبع و پژوهش در میان دانشگاهیان منتشر شد.

انتصاب مشاور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی

علیرضا مختارپور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با صدور حکمی عبدالله اسدی را به عنوان مشاور رئیس سازمان و مدیرکل اداره کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان منصوب کرد.

کد خبر 6082236 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • انتخاب شعار نمایشگاه، تعطیلی یک‌شهرکتاب و دو انتصاب
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه كتاب تهران آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز
  • بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران از فردا
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران