Web Analytics Made Easy - Statcounter

«غلامرضا شریف‌زاده» دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: در طی ۲۴ ساعت گذشته از مجموع ۳۷۳ تست سریع و ملوکولی انجام شده در استان برای تشخیص بیماری کرونا ۴۹ بیمار جدید شناسایی شده است.

وی به تفکیک تعداد بیماران جدید کرونایی در شهرستان‌های استان اشاره داشت و افزود: از مجموع بیماران جدید شناسایی شده در استان طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ مورد مربوط به بیرجند، ۱۱ مورد مربوط به فردوس، هشت مورد مربوط به طبس، دو مورد مربوط به زیرکوه، سه مورد مربوط به نهبندان و یک مورد مربوط به درمیان بوده و خوشبختانه در شهرستان‌های بشرویه، خوسف، سربیشه و قاین مورد جدیدی از ابتلا به کرونا شناسایی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۲ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری بوده که از این تعداد ۱۸ نفر بیماران کرونا مثبت هستند، تصریح کرد: از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان سه نفر آنها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و متأسفانه حال یکی از این بیماران وخیم گزارش شده است.

شریف‌زاده از فوت یک بیمارکرونایی در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و یادآور شد: در این صورت مجموع فوتی‌های این بیماری در استان از ابتدای همه‌گیری آن تاکنون به عدد یک‌هزار و ۲۷۶ نفر رسید.

وی با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در استان گفت: از ابتدای روند واکسیناسیون در استان تاکنون ۵۵۸ هزار و ۲۵۴ نفر دز اول این واکسن، تعداد ۴۹۷ هزار و ۶۷۸ نفر دز دوم این واکشن و تعداد ۹۴ هزار و ۷۳۴ نفر دز سوم واکسن کرونا یا دز یادآور را دریافت کرده‌اند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی ادامه داد: مجموع واکسن تزریق شده در استان از ابتدای طرح واکسیناسیون تاکنون به یک‌میلیون و ۱۵۰ هزار و ۶۶۶ دز رسیده است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز مورد مربوط خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی

رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون از تمام  محور‌ها به جز محور طبس بارش باران گزارش شده و این محور‌ها لغزنده است.

سرهنگ رضایی از مردم خواست: ضمن رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت و سرعت‌های غیرمجاز، قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • خسارت ۷۸ میلیارد ریالی به محیط زیست خراسان رضوی
  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • خسارت ۷۸ میلیارد ریالی تخلفات صید و شکار به محیط زیست خراسان رضوی
  • لطافت باران در خراسان جنوبی
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی 
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی