Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد که در راستای اجرای سیاست‌های وزارت صمت در تنظیم بازار خودرو، ثبت‌نام فروش فوق‌العاده هایما را از امروز ۲۱ دی به اجرا گذاشت.

در این طرح دو محصول هایما S۵ مجهز به گیربکس ۶AT و هایما S۷ پلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه عرضه می‌شود.

قرعه‌کشی این طرح شنبه ۲۵ دی‌ با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام گروه خودروسازی ایران خودرو، مراسم قرعه کشی به صورت زنده از سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir پخش خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند از فردا سه شنبه تا پنج شنبه همین هفته، نسبت به ثبت نام اولیه از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند.

در بازار چند؟

حال سوال اینجاست که قیمت‌ها در ثبت نام فروش فوق العاده هایما چقدر با بازار تفاوت دارد؟

با نگاهی به این تفاوت قیمت، می‌توان برآورد کرد که اگر اتفاق ویژه‌ای در بازار خودرو رخ ندهد، در زمان تحویل خودروها، رانت قابل توجهی نصیب برندگان طرح ایران خودرو می‌شود.

هایما S۵

یکی از خودروهایی که هنگام ثبت نام فروش فوق العاده هایما عرضه می‌شود، هایما S۵ است.

قیمت کارخانه‌ای این محصول ۵۹۵ میلیون تومان است و این خودرو در بازار، میان ۶۳۵ تا ۷۲۰ میلیون تومان قیمت دارد.

هایما S۷

یکی دیگر از خودروهایی که هنگام ثبت نام ثبت نام فروش فوق العاده هایما در فهرست قرار دارد، هایما S۷ پلاس توربوشارژ اتوماتیک است.

قیمت کارخانه‌ای این محصول، ۶۷۵ میلیون تومان است و این خودرو در بازار، ۸۸۰ میلیون تومان قیمت دارد.

اختلاف قیمت کارخانه‌ و بازار

این ارقام اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار محصولات ایران خودرو را نشان می‌دهد.

این تفاوت در مورد هایما S۵ حدود ۴۰ تا ۱۲۵ میلیون تومان است.

هایما S۷ نیز در بازار حدود ۲۰۵میلیون تومان گران‌تر از کارخانه فروخته می‌شود./تجارت نیوز

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران خودرو فروش فوق العاده هایما ثبت نام فروش فوق العاده هایما میلیون تومان ایران خودرو هایما S۵ هایما S۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اینجا قرار است در مورد طرحی صحبت کنیم که مدتی است بسیاری از خبرگزاری‌ها به آن پرداخته‌اند و با سایر طرح‌های فروش اقساطی خودرو تفاوت دارد (توصیه می‌کنیم که این مطلب را حتماً تا انتها بخوانید). به عنوان مشت نمونه خروار، باید بگوییم که خرید اقساطی خودرو در این طرح به معرفی ضامن نیاز ندارد و با کمک تعدادی از معتبرترین شرکت‌های لیزینگ کشور برگزار می‌شود که می‌توانید مجوز فعالیت آن‌ها را از سایت بانک مرکزی استعلام بگیرید.

طرح فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک دائمی است و در این مطلب قرار است با مزایا، شرایط و نحوه ثبت‌نام در آن آشنا شوید.

طرح فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک چه مزایایی دارد؟

می‌دانید جمله طلایی "فروش اقساطی خودرو، شاه‌کلید خرید ماشین در یک بازار بی‌ثبات" ، گره‌گشای خریداران خودرو در این روزها است.

طرح فروش اقساطی خودرو اقساطی همراه مکانیک به جز عدم نیاز به معرفی ضامن و همکاری با شرکت‌های لیزینگ معتبر، مزایای متعددی دارد که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

کارشناسی بودن تمامی خودروها

این مزیت در کمتر طرحی پیدا می‌شود. معمولاً در اکثر طرح‌های لیزینگ و فروش اقساطی، امکان خرید خودروی کارکرده وجود ندارد و اجازه کارشناسی خودروهای صفر هم به شما داده نمی‌شود. در صورت عرضه خودروهای کارکرده هم هزینه کارشناسی خودرو با خودتان است. این در حالی است که در همراه مکانیک اصولاً هیچ خودرویی بدون کارشناسی چه به‌صورت نقد و چه اقساط فروخته نمی‌شود.

علاوه بر این آمار سرویس کارشناسی همراه مکانیک نشان داده که حدود 20 درصد خودروهای صفر بازار هم ایراد فنی و بدنه دارند و به همین دلیل خودروهای صفر هم در همراه مکانیک به‌صورت کامل کارشناسی می‌شوند.

تضمین کارشناسی خودرو

فرایند کارشناسی خودرو در همراه مکانیک توسط کارشناسان مجرب و دوره‌دیده و با کمک تجهیزات به‌روز انجام می‌شود. به همین دلیل در این پلتفرم فروش نقد و اقساطی خودرو، برای کارشناسی فنی و بدنه خودروها تا 7 روز تضمین داده می‌شود تا خریدار خیالش از انطباق شرایط خودرو با ادعای مالک راحت شود و تصور نکند که در کنار قسط‌های خودرو، باید هر ماه بخشی از درامدش را برای تعمیرگاه کنار بگذارد.

تنوع بالای خودروها

سخت‌گیری در کارشناسی خودروها به این معنی نیست که در طرح اقساطی همراه مکانیک تنوعی وجود ندارد. در نمایشگاه همراه مکانیک می‌توانید تنوع بالایی از خودروهای داخلی و خارجی در تیپ‌ها، رنگ‌ها، مدل‌ها و قیمت‌های مختلف پیدا کنید. حتی اگر خودرویی را خودتان پیدا کرده باشید، همراه مکانیک به شما کمک می‌کند تا آن را قسطی بخرید، البته به شرطی که با استانداردهای فنی و بدنه همراه مکانیک هماهنگ باشد.

تنفس 2 تا 3 ماهه بین پیش‌پرداخت و اولین قسط

میزان پیش‌پرداخت موردنیاز برای ثبت‌نام در طرح اقساطی همراه مکانیک معادل 50 درصد مبلغ خودروی موردنظر است و مابقی مبلغ را می‌توانید در اقساط 6 تا 36 ماهه بپردازید. بین واریز پیش‌پرداخت و اولین قسط هم به شما تنفس 2 تا 3 ماهه داده می‌شود تا برای پرداخت اقساط استرسی نداشته باشید.

تحویل 48 ساعته خودروی قسطی

یکی از مزایایی که شائبه کلاهبرداری در طرح اقساطی همراه مکانیک را از بین می‌برد و آن را از سایر طرح‌های مشابه متمایز می‌کند؛ همین تحویل فوری و 48 ساعته خودرو است. همچنین اعتبارسنجی و تامین اعتبار در این طرح در کمتر از یک هفته انجام می‌شود؛ آن هم بدون این که شما در کارهای اداری مربوط به آن درگیر شوید.

ثبت سند شش‌دانگ به نام شما از ابتدای کار

برای راحتی خیال بیشتر، سند شش‌دانگ خودرو از همان زمان تحویل به نام شما زده می‌شود. این در حالی است که در سایر طرح‌های لیزینگ، سند خودرو به‌صورت 3 دانگ-3 دانگ یا 4 دانگ- 2 دانگ به نام خریدار زده می‌شود و بخشی از خودرو تا پایان پرداخت اقساط به نام شرکت لیزینگ باقی می‌ماند.

 

شفافیت در آگهی‌ها

با کلیک روی هر کدام از آگهی‌های خودرو در نمایشگاه خرید و فروش خودرو همراه مکانیک می‌توانید گزارش کارشناسی کامل خودرو، وضعیت بیمه، سند، محل بازدید، میزان کارکرد و عکس‌های واقعی خودرو را ببینید و برسی این اطلاعات مثل یک بازدید اولیه از خودرو خواهد بود. همچنین قیمت خودرو، مبلغ اقساط و پیش‌پرداخت در بازه‌های زمانی مختلف هم با کلیک روی دکمه خرید اقساطی در این صفحه قابل‌مشاهده است.

همچنین تعیین قیمت خودروها نیز کاملاً منصفانه و بر اساس گزارش کارشناسی، قیمت روز خودرو و معاملات واقعی بازار انجام می‌شود.

تضمین امنیت معامله

در همراه مکانیک خبری از دلالی نیست و فرایند انتشار آگهی و فروش خودروها مستقیماً توسط خود همراه مکانیک مدیریت می‌شود؛ یعنی پشت هر آگهی یک فروشنده واقعی (و نه دلال) وجود دارد و امنیت معامله تضمین شده است. علاوه‌بر این کارشناسان همراه مکانیک از لحظه تماس برای بازدید تا قولنامه و تعویض پلاک همراه شما هستند.

مدارک لازم برای خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک چیست؟

خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک به شرایط خاصی نیاز ندارد؛ همین که بتوانید نیمی از مبلغ خودرو را به عنوان پیش‌پرداخت واریز کنید و توانایی مالی لازم برای پرداخت اقساط در بازه زمانی تعیین شده را داشته باشید کافی است. برای ثبت‌نام در این طرح هم باید مدارک زیر را داشته باشید:

دسته‌چک صیادی بنفش

کارت ملی و شناسنامه

سند یا اجاره‌نامه محل سکونت

گردش حساب 6 ماهه

جواز کسب یا فیش حقوقی

لازم به ذکر است که گردش حساب 6 ماهه برای اطلاع از توانایی شما برای پرداخت اقساط و مشخص کردن تعداد آن‌ها گرفته می‌شود.

برای خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک باید چه‌کار کرد؟

شروع فرایند خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک ساده است و برای این کار کافی است روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/?credit=true

پس از ورود به این لینک، می‌توانید از فیلترهای کنار صفحه برای پیدا کردن خودروی موردنظر خود کمک بگیرید. سپس روی آگهی موردنظر کلیک کنید و بعد از بررسی عکس‌ها، گزارش کارشناسی و مشخصات خودرو، روی خرید اقساطی کلیک کنید. در پنجره باز شده، دوره بازپرداخت را انتخاب کنید و ثبت درخواست خرید اقساطی را بزنید تا کارشناسان همراه مکانیک با شما تماس بگیرند و مابقی فرایند خرید اقساطی خودرو را پیش ببرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳