Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «حمید سجادی» امروز (سه‌شنبه) در حاشیه حضورش در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: از کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تشکر ویژه‌ای دارم که دغدغه‌ ورزش را دارد. مطالبی بیان شد که وظیفه من است آنها را به صورت دقیق و جدی پیگیری کنم.

وی با بیان اینکه تمرکز اصلی روی استقلال و پرسپولیس بود، گفت: تکلیف من است که به جد پیگیری حقوق این باشگاه‌ها باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: هنوز ۵ روز دیگر برایمان وقت باقی مانده است تا مستندات خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه دهیم. در چند روز گذشته جلسات متعدد حقوقی را برگزار و پاسخی را آماده که تقدیم کردیم. کنفدراسیون فوتبال آسیا حق اعتراض را به ما داده بود و از این فرصت استفاده کردیم تا کم و کاستی‌ها مشخص شود.

وی تصریح کرد: همچون مسوولان دو باشگاه برایم سوال است. اگر فدراسیون فوتبال ایران نماینده AFC است، مجوزی به فدراسیون داده شده که کمیته‌های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای مسئول رسیدگی به پرونده‌ها بوده‌اند. کمیته بدوی حرکتی را آغاز کرد که به دنبال پاسخ کار و یافتن علت موضوع هستیم.

سجادی اعلام کرد: چرا از ایران اقدام به حذف نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا شده و بابت آن در شوک هستیم. کمیته استیناف فرصت‌های یک و سه ماه داده بود و در حالی که مشغول آماده کردن مدارک و راستی‌آزمایی بودیم چنین حذفی صورت گرفت. چرا دو هفته پیش اعلام شد برای حضور در آسیا شما پنج روز فرصت دارید و دوباره مدارک ارسال کنید. هنوز هم کسی در این زمینه به ما پاسخ نداده است.

وی تاکید کرد: برخی مسائل از سال ۲۰۱۶ باقی مانده بود که آن را به ماه‌های بعد حواله دادیم و به مهلت‌های موقت دلخوش بودیم. این موضوع باعث کاهلی شده و محیط بین‌المللی را جدی نگرفتیم. مدارک را در ماه‌های گذشته تکمیل کردیم و دولت هم موضوع مالکیت مشترک را برطرف کرد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: همکاران ما در دولت، وزارت اقتصاد و دارایی و به دستور ریاست جمهوری همه گونه تلاش کردند و با دیپلماسی وزارت امور خارجه تمام تلاش خود را کرده‌ایم که ۲ تیم در آسیا حفظ شوند

سجادی در پایان گفت: هنوز از فرصت باقی‌مانده استفاده می‌کنیم و حرف حق خود را در دنیای بین‌الملل فوتبال ثابت خواهیم کرد. باید بگویم که در سه، چهار ماه اخیر، کم‌کاری خاصی نکرده‌ایم.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی باشگاه پرسپولیس حمید سجادی وزارت اقتصاد و امور دارایی کنفدراسیون فوتبال آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی باشگاه پرسپولیس حمید سجادی مجلس شورای اسلامی باشگاه پرسپولیس حمید سجادی وزارت اقتصاد و امور دارایی کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۵۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از دعوت از بازیکن پرسپولیس برای ادای پاره‌ای از توضیحات خبر داد.

 به گزارش گروه ورشی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد؛  دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع تیم پرسپولیس برای ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • فراز کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال