Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:46:35 GMT

طرح جامع شهر یاسوج بازنگری می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۵۳۰۷

طرح جامع شهر یاسوج بازنگری می شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح جامع شهر یاسوج بازگردانده شده و بازنگری خواهد شد.

کیومرث حاجی زاده در نشست استاندار با اعضای شورای شهر یاسوج افزود: یک سوزن به خودمان بزنیم یک جوال دوز به دیگران، طرح تفصیلی یاسوج را با توجه به مشکلاتی که داشت ما جلوی آن را گرفتیم، در استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص شهر یاسوج جزیره ای عمل کردن حرف اول و آخر این بخش مدیریت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد وقت ما در جهت رفع تعارض بین مدیران است، اظهار کرد: وقتی به ته دیگ می خورند از دولت کمک می خواهند وقت نظارت می گویند دخالت نکنید، استخدام های بی ضابطه نیرو در تمام شهرداری و مرکز استان وجود دارد انباشت نیرو داریم.


معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آقایان بگویید در یک سال اخیر شهرداری جز از محل پیگیری های ارزش افزوده با چه چیزی اداره شده است،هیچ تحرک عمرانی و زیرساختی جز پل چهارم بشار در یک سال اخیر رخ نداده است، انتقاد من به شهرداری این است چرا پل چهارم هنوز افتتاح نشده است.چرا کار تمام نمی شود.

حاجی زاده تصریح کرد: خوشحالم بالاخره تفاهم و همدلی در شورای شهر یاسوج ایجاد شده است، دو پروژه ای را شروع کردیم که ۲۰ سال می‌خواست شروع شود اما جرات نمی کردند، در قسمت فرودگاه ییمانکار جدید معرفی شده است.

وی با بیان اینکه اعتقاد من این است در کل شهرداری های استان تفکری به اسم درآمد پایدار وجود ندارد گفت: اولویت اول من ساماندهی بشار بود، پیشنهاد ما طرحی مثل زاینده بود شهرداری می تواند میلیارد ها تومان درآمد داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تنش هایی که در میان اعضای شهرداری شهر وجود دارد،ما سه ماه شهرداری را با اختلاف اعضا مدیریت کردیم، در پیک طلایی برنامه بودجه شورای شهر یاسوج درگیر اختلافات بودند.

حاجی زاده با تاکید بر اینکه در  شهر یاسوج حتی کارهای روتین ما نیز عقب افتاده است، تاکید کرد: ما همه جوره برای شهرداری جلو آمدیم، تا کنون شهرداری با چه چیزی اداره شده است، مگر غیر از کمک ها بود، نگرش در شورای شهر باید عوض شود.

وی با اشاره به استخدام‌های بی ضابطه و با رابطه در شهرداریهای استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در شهرداری های استان به خصوص شهرداری یاسوج با انباشت نیرو مواجه هستیم و هم اکنون در حقوق پرداخت حقوق آنها مانده اند که شرایط کرونایی نیز این وضعیت را مضاعف کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای ساماندهی دو ورودی شهر یاسوج از سمت روستای سرآبتاوه و از سمت فرودگاه یاسوج اعتبار اختصاص دادیم که به راهداری داده شد و در واقع برای ساماندهی ورودی های شهر به کمک شهرداری یاسوج آمده ایم.

حاجی زاده ادامه داد: شهرداری یاسوج تا کنون درآمدی نداشته است که اداره شود بلکه با حمایت‌ها و کمک های دولت اداره شد.

وی اظهار کرد: نگرش باید در شورای شهر و شهرداری یاسوج عوض شود، در حوزه فضای سبز کارهای روتین هم معطل مانده‌اند و در واقع ما داریم دنبال مجموعه شهرداری می‌دویم.

به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازنگری در طرح جامع شهر یاسوج گفت: تا تمام اصلاحات و بازنگری های مورد نظر استانداری انجام نشود این طرح در زمینه پروژه های عمرانی و شهری عملیاتی نخواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد یاسوج معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهرداری یاسوج شورای شهر حاجی زاده شهر یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، «سید ایوب صدر پور» به عنوان سرپرست جدید دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

پیش از این «اسماعیل کیهان» این مسئولیت را بر عهده داشت، که بازنشسته شدند.

صدر پور پیش از این مسئولیت معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات استان را برعهده داشت.

کد خبر 6087736

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج