Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان حسن آل‌بویه افزود: قرارداد اجرای ۲۷ طرح عمرانی در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان سمنان در این مدت به امضا رسیده است.

وی بیان کرد: اجرای منبع آب فلزی ۲۰۰ متر مکعب، شبکه توزیع آب، اجرای جدول، زیرسازی و آسفالت، اجرای شبکه ۲۰ کیلو ولت، احداث واحدهای کارگاهی و اجرای شبکه فاضلاب و خط لوله گاز از جمله قراردادهای طرح‌های عمرانی است که امسال منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان اظهار کرد: ۲۲ قرارداد عمرانی به ارزش حدود ۱۶۴ میلیارد ریال برای انجام امور مختلف و به منظور تجهیز و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ۹ ماه سال جاری تحویل موقت شده است.

وی تصریح کرد: رسالت شرکت شهرک‌های صنعتی اجرای زیرساخت‌های لازم جهت استقرار واحدهای تولیدی و بسترسازی مناسب در بخش تولید و صنعت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: ۶ فقره قرارداد عمرانی به ارزش بیش از ۹۶ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ تحویل قطعی شده است.

48

کد خبر 1591610

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: صنعتی استان سمنان شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازچرخانی آب در شهرک صنعتی امیریه

این آب برای مصارفی همچون آبیاری درختان و احداث ساختمان‌های جدید استفاده می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان افزایش ظرفیت تولید داشتند
  • افزایش ظرفیت تولید ۶۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ظرفیت تولید در ۶۱ واحد صنعتی سیستان و بلوچستان
  • افزایش ظرفیت ۶۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲
  • راه اندازی مجدد ۴۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان
  • بازچرخانی آب در شهرک صنعتی امیریه
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی