Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد هادی رستمیان روز سه شنبه در نخستین نشست هماهنگی خدمات سفر در استان بوشهر افزود: همکاری مردم و کادر درمان باعث شده تا  به شرایط خوبی از نظر بیماری کرونا برسیم، ولی نمی‌توان از ویروس کرونا و خطرات آن غافل شد.

وی بیان کرد: اصل بر مسافرت نرفتن است، اما با این حال باید آمادگی این را داشته باشیم که اگر شرایط ویژه‌ای از سوی این ستادها برای سفر اعلام شد و اقداماتی برای آنها تعریف کردند، غافلگیر نشویم و از قبل هماهنگی و آمادگی لازم را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمیان اضافه کرد: قدیمی‌ترین تمدن‌ها در کنار آب شکل گرفته و بوشهر هم از این موضوع مستثنی نیست و قابلیت این استان در حوزه گردشگری و گردشگر پذیری بسیار بالا است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه مردم بوشهر مهمان‌نواز هستند افزود: شهرداری‌ها در زمینه میزبانی خوب عمل کنند و باید از ظرفیت بخش خصوصی در این راستا بهره برد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر نیز با بیان اینکه در کمیته‌های ۱۱ گانه خدمات سفر برنامه‌های مختلفی در صورت سفرهای نوروزی اندیشیده شده گفت: نظارت بر مراکز بین راهی، هتل‌ها، مهمان پذیرها و سامان دهی سرویس‌های بهداشتی و مراکز اقامتی در دستور کار است.

محمد حسین ارسطوزاده افزود: تیم‌هایی از بازرسان دانشگاه علوم پزشکی نظارت بر دستورالعمل‌های بهداشتی را پیگیری و نسبت به رفع اشکال‌ها اقدام می‌کنند.

وی گفت: روند استاندارد سازی هتل‌ها و مراکز بوم گردی از سال گذشته در حال انجام است و تا پایان سال به پایان می‌رسد.

ارسطوزاده اضافه کرد: فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر موجب تقویت ظرفیت‌ها می‌شود و می‌توان با هم فکری، فصل گردشگری خوبی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: سال ۱۴۰۱ تورنمنت جام جهانی در کشور قطر برگزار می‌شود و باید به طور ویژه برای این موضوع، با هماهنگی تمام دستگاه‌های مسئول در حوزه گردشگری برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر تصریح کرد: نظارت بر تاسیسات گردشگری، تهیه اقلام تبلیغاتی، استفاده از فناوری و ظرفیت جدید تبلیغات در کنار عملکرد کمیته‌های تخصصی در ستاد، بسیار حائز اهمیت است.

ارسطوزاده  یادآورشد: گردشگری یک موضوع فرابخشی بوده و تمامی انجمن‌ها و ادارات باید برای توسعه آن تلاش کنند تا زمینه برگزاری سفرهای ایمن به این استان فراهم شود.

معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: هرچند در زمان حاضر کشور و استان از نظر شیوع ویروس کرونا در بهترین شرایط قرار دارند به نحوی که در دیماه تاکنون تنها ۲۸۴ نفر مبتلا به این ویروس شناسایی شده اند اما این شرایط ثابت نیست و متغیر است.

محمد مهدی خواجه ئیان در خصوص واکسیناسیون افزود: در زمان حاضر ۹۰ درصد مردم استان دُز اول و ۸۰ درصد دُز دوم را دریافت کرده اما در زمینه دریافت دُز سوم همچنان استان با چالش روبرو است.

وی ادامه داد: آمارها نشان می‌دهد تنها ۲۰ درصد از مردم استان نسبت به تزریق دُز سوم خود اقدام کرده و در این زمینه استان عقب است.

معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: شواهد نشان می‌دهد سویه اُمیکرون به تدریج جایگزین دلتا می‌شود و نگرانی کادر بهداشت و درمان این است که این ویروس گسترش یابد.

خواجه ئیان تاکید کرد: براساس پیش بینی‌ها آخر بهمن رنگ بندی کرونایی استان‌ها تغییر و به سمت نارنجی و قرمز تغییر می‌کنند.


 



 

برچسب‌ها بوشهر گردشگری ویروس کرونا استانداری بوشهر نوروز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گردشگری ویروس کرونا بوشهر گردشگری ویروس کرونا استانداری بوشهر نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ مهدی رهنما معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در نخستین جلسه ستاد شاهد و ایثارگر استان خراسان رضوی با بیان فعالیت‌های ستاد شاهد و ایثارگر این واحد دانشگاهی اظهار کرد:‌ با بهرمنده از مراجع تصمیم‌ساز شاهد اقدامات مهم و ارزنده‌ای برای حل مشکلات ایثارگران هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات شاخص این واحد دانشگاهی گفت: واحد تربت‌حیدریه با بیش از۴ هزار و ۳۰۰ دانشجو، حدود ۴۰ درصد از متقاضیان تحصیل در آموزش عالی تربت‌حیدریه و شهرستان‌های همجوار در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

محمد حاتمی افزود: خدمت به خانواده‌ شاهد و ایثارگر افتخاری بوده و وظیفه ما تا حد امکان برطرف کردن مشکلات تحصیلی آنان است.

دنیا فهمیده که انقلاب اسلامی ایران هیچ تهدیدی هراس ندارد

مسئول امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی نیز عنوان کرد:‌ دنیا فهمیده که انقلاب اسلامی ایران قوی از هیچ تهدید نظامی، امنیتی و اقتصادی هراسی ندارد و این برای ما ارزشمند است.

عابدین عابدی با تأکید زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اضافه کرد:‌ خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران سعادتی است که نصیب ما شده و باید برای حل مشکلات آموزشی و ابهامات بخشنامه‌ای این قشر تلاش کنیم.

وی هدف از برگزاری این جلسات را آگاهی و آشنایی با فعالیت‌های سایر واحد‌های دانشگاهی دانست و از برگزاری جلسات مشترک با معاونان فرهنگی و مسئولان ستاد شاهد و ایثارگر استان در آینده خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • هجوم ایرانیان برای سفرهای خارجی