Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژاوی، سرمربی بارسلونا، می گوید دیدار فردا برابر رئال مادرید یک آزمون بزرگ برای تیمش خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب انتظارها برای برگزاری دیدار سوپرجام اسپانیا بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به اتمام خواهد رسید. اگرچه بارسا در بهترین فرم خود به سر نمی برد اما قطعاً مثل همیشه ال‌کلاسیکو از جذابیت های بسیاری برخوردار خواهد بود و شاگردان ژاوی نیز از انگیزه‌های لازم برای پیروزی در آن برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ژاوی، سرمربی بارسلونا، در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل رئال مادرید گفت: "برای ما این یک چالش است، یک فرصت برای بازی در فینال و قهرمانی. این یک فرصت است و می تواند یک نقطه عطف باشد. ما سعی خواهیم کرد قهرمان باشیم و خوب دفاع کنیم. مادرید در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، احتمالاً آنها در حال حاضر در اسپانیا بهترین هستند. همانطور که جدول می گوید. با این حال ال‌کلاسیکو غیرقابل پیش بینی است. طبق تجربه من، ما باید با سلاح های خود بازی کرده و رقابت کنیم، می دانیم که راه هایی برای آسیب رساندن به آنها داریم و تا انتها خواهیم جنگید. رئال مادرید بازیکنانی نظیر آسنسیو، بنزما و وینیسیوس را در اختیار دارد و این یک امتحان بزرگ برای ماست.

 

 

 

 

این می تواند یک نقطه عطف باشد، برای ما بسیار مهم است. ابتدا شما را به فینال می برد و سپس اعتماد به نفسی که به پروژه می دهد فوق العاده است. فردا ما باید روی رقابت تمرکز کنیم و در دو بازی می توانیم یک عنوان کسب کنیم. این یک امتیاز است. یک نقطه عطف مهم. این یک بازی بسیار مهم برای ما است."

 

وضعیت فران تورس: "برای ما خبر خوبی محسوب می‌شود که تست کرونای او و پدری منفی شده است. ما منتظر ثبت قرارداد فران هستیم و فکر کنم که به زودی این اتفاق رخ می‌دهد. آنسو هم اینجاست و این بازیکنان تواند کمک زیادی به ما بکنند.  این که می توانیم بازیکنان کلیدی خود را در اختیار داشته باشیم خبر بسیار خوبی است.

 

 

 

 

ما در حال ساختن یک پروژه هستیم و زمان می برد، اما فردا آزمون خوبی است. پدری، آنسو، فرانکی، رونالد... فردا آنها مهم خواهند بود و در آینده هم همین‌گونه خواهد بود."

 

تاثیرات مصدومیت ها و کرونا روی بارسلونا: "ما مصدومیت‌هایی داشته‌ایم و کرونا نیز روی‌مان تاثیر گذاشته است. اما این بهانه ای نیست و ما بارسا هستیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد. باید رقابت کنیم و بازی فردا می تواند نشان دهد که ما در کجا قرار داریم. این یک امتحان است. به کارهایی که انجام داده ایم فکر می کنم، دو ماه گذشته است و چیزهای مثبتی می بینم. ما خیلی پیشرفت کرده ایم."

 

 

ژاوی رئال مادرید بارسلونا فران تورس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاوی رئال مادرید بارسلونا فران تورس رئال مادرید برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژول کونده: وینیسیوس جونیور بدون شک یکی از بهترین وینگرهای دنیاست

مدافع بارسلونا می‌گوید به تنهایی نمی‌توان وینیسیوس را مهار کرد و برای این کار یک تلاش تیمی لازم است.

طرفداری | بارسلونا پس از حذف شوکه‌کننده از لیگ قهرمانان اروپا، هیچ فرصتی برای استراحت ندارد.

تنها چند روز پس از فاجعه در مونتجوئیک، آنها برای مصاف با رقیب دیرینه خود در ال‌کلاسیکو به مادرید سفر می‌کنند، بازی‌ای که نمی‌توانست تا این حد در بدترین زمان ممکن برای آبی‌اناری‌ها برگزار شود. بارسلونا هنوز در این فصل نتوانسته است رئال مادرید را شکست دهد و با توجه به شرایط خوب رئال مادرید، آبی‌اناری‌ها شب سختی در سانتیاگو برنابئو خواهند داشت. ژول کونده، مدافع فرانسوی بارسلونا در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه در مورد شرایط بازی در ال‌کلاسیکو گفته است.

هرگز پیشنهاد بازی در پست دفاع راست را رد نکردم

کونده ابتدا با روشن کردن اینکه برخلاف آنچه در رسانه‌ها گفته شده بود، هرگز بازی در پست دفاع راست را رد نکرده است، گفت:

من هرگز بازی در هیچ پستی را رد نکردم. اما گاهی اوقات این چیزی است که مردم می‌گویند. برای من مشکلی نیست.

او در ادامه در مورد پیشرفت قابل توجه خود در نقش جدید صحبت کرد و گفت:

درست است که پست طبیعی من دفاع میانی است.  پس برای من سخت بود و مجبور شدم برای بهبود عملکردم تلاش کنم. و فکر می‌کنم این کاری است که من انجام می‌دهم، درست است که بازی در آنجا باعث می‌شود احساس راحتی بیشتری کنم.

من هنوز در همه سطوح چیزهای زیادی برای پیشرفت دارم زیرا دفاع در مرکز و دفاع در جناح دو چیز کاملاً متفاوت است. با انواع مختلفی از بازیکنان روبرو می‌شوید.

رویارویی با وینیسیوس جونیور

ژول کونده پس از انجام یک بازی فوق‌العاده در برابر کیلیان ام باپه در اواسط هفته، در شب یکشنبه با وینیسیوس جونیور روبرو خواهد شد. او در مورد این چالش پیش‌رو گفت:

فکر می‌کنم او بدون شک یکی از بهترین وینگرهای جهان است، بنابراین من با اشتیاق زیادی با او روبرو می‌شوم. فکر می‌کنم این یک موضوع تیمی نیز خواهد بود زیرا بازیکنانی مانند کیلیان، وینیسیوس یا دیگران مهار کردنشان سخت است.

شما نمی‌توانید او را به تنهایی در هر بازی متوقف کنید. شما باید این کار را به طور جمعی انجام دهید، بنابراین نباید به او فضا یا زمان برای فکر کردن بدهید.

برنامه بارسلونا برای پیروزی در ال‌کلاسیکو

ژول کونده در بخش دیگری از مصاحبه خود از رویارویی با تیم کارلو آنچلوتی گفته است:

ما بارها مقابل مادرید بازی کرده‌ایم. ما نقاط قوت و ضعف آنها را می‌شناسیم. بنابراین ما در حال پیشرفت هستیم، از نظر تاکتیکی روی کاری که می‌توانیم برای کسب سه امتیاز و انجام یک بازی بزرگ انجام دهیم، کار می‌کنیم.

فکر می‌کنم در مقابل رئال مادرید داشتن توپ مهم است. و از آن مراقبت کنید، از دست دادن توپ را به حداقل برسانید زیرا می‌دانیم که یکی از نقاط قوت بزرگ آنها ضدحمله است.

آنها بازیکنان سریعی دارند، آنها همچنین تیمی هستند که خیلی گل می‌زنند. وقتی فرصتی به دست می‌آورند معمولاً گلزنی می‌کنند و این کاری است که ما هم باید انجام دهیم.

کونده در پایان مصاحبه خود از هم‌تیمی‌هایش خواست که شکست سخت اواسط هفته را پشت سر بگذارند و برای یک بازی جانانه مقابل رئال مادرید حاضر شوند.

باید با همه داشته‌ها و توانی که داریم به میدان برویم. فقط و فقط پیروزی در این بازی مهم است و باید تمام تلاش خودمان را به‌خرج دهیم.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • آنچلوتی: اعتراض ژاوی به داوری؟ حرفی ندارم؛ وازکز در کنار کارواخال از بهترین‌های دنیاست
  • ژاوی: داوری در لالیگا شرم‌آور است؛ همه شاهد بی‌عدالتی علیه بارسلونا بودند
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • الکلاسیکو؛ زمانی برای ریکاوری ژاوی با شکست آنچلوتی
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت
  • ژاوی: بازی الکلاسیکو مهمترین بازی فصل است
  • ژول کونده: وینیسیوس جونیور بدون شک یکی از بهترین وینگرهای دنیاست
  • پیش‌بازی رئال مادرید - بارسلونا؛ فرصت بزرگ برای شلیک تیر خلاص