Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «بهمن امیری‌مقدم» روز سه‌شنبه در نشست صمیمی با معاونین، مدیران کل ستادی، مشاورین و کارکنان که امروز در اولین روز کاری و در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد؛ اظهار کرد: نیروی انسانی توانمند، سرمایه‌ای عظیم برای هر مجموعه‌ای است و یک نیروی انسانی بانشاط، پرتحرک و اثرگذار می تواند مسیر پیشرفت و توسعه سازمان مربوطه را تسهیل و تسریع ببخشید و کیفیت خدمت به مردم را بهبود ببخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مجموعه استانداری مطمئنا نیروهای باکیفیت، بادانش، با تقوا، متخصص، تحول گرا و انقلابی وجود دارند که از قابلیت های آن‌ها استفاده خواهیم کرد. 

امیری‌مقدم تأکید کرد: با تلاش شبانه روزی، همدلی و همراهی برای خدمت گزاری به مردم کوششی مستمر خواهیم داشت و بر این اساس تعهد و مسوولیت پذیری و حسن اخلاق در پیگیری امور و ارتباط با مردم بسیار مهم و با اهمیت است و به همین دلیل تأکید می شود به عنوان خادم مردم وظیفه داریم برای رفع مشکلات آنان از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: هر مانعی در مسیر رشد و توسعه استان وجود دارد باید برطرف شود تا زمینه و بستر سرمایه گذاری در عرصه‌های مختلف فراهم شود.

وی تاکید کرد: باید تحول را از خودمان شروع کنیم و کاری که به ما واگذار می شود با وجدان کاری و از روی اعتقاد و با صداقت آن را انجام دهیم.

مدیر ارشد استان با تاکید بر ضرورت کوتاه‌تر کردن فرآیندهای اداری عنوان کرد: بررسی و تایید پروژه‌ها در ادارات نباید آنقدر طولانی شود که سرمایه گذاران از کرمانشاه فراری شوند.

وی با تاکید بر توسعه دولت الکترونیک در استان عنوان کرد: باید سیستم اداری را به گونه ای ارتقاء دهیم که یک روستایی بتواند بدون مراجعه به اداره مربوطه بتواند از طریق اینترنت درخواست خود را ارائه دهد.

امیری مقدم گفت: حاج قاسم سلیمانی یک مدیر بی ادعا، پرتلاش و بسیار صادق بود و رفتار و منش ساده و مردمی ایشان یک الگوی ممتاز برای همه دنیاست.

«بهمن امیری‌مقدم» استاندار جدید کرمانشاه روز گذشته (دوشنبه) در مراسمی با حضور وزیر کشور معرفی شد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه شایسته‌سالاری کرمانشاه قاسم سلیمانی دولت سیزدهم نیروی انسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه شایسته سالاری کرمانشاه استانداری کرمانشاه شایسته سالاری کرمانشاه قاسم سلیمانی دولت سیزدهم نیروی انسانی نیروی انسانی امیری مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید قیمت‌ های سلیقه‌ای خودروسازان ملاک قرار بگیرد

رضا تقی‌پور ،نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پارس نیوز، درباره وضعیت بازار خودرو، اظهار داشت: نظام حکمرانی صنعت و بازار خودرو باید تدوین و نقش دولت و تولیدکننده در این مسیر به درستی و با دقت تعیین شود. در این میان گروهی مشخص همه موضوعات مربوط به این حوزه از جمله قیمت را تعیین تکلیف کنند که به نظر من این وظیفه باید برعهده وزارت صمت باشد، زیرا شورای رقابت نهادی عمومی است و چارچوب‌ها را تعیین می‌کند.

وی ادامه داد: این اقدام برخلاف آنچه برخی افراد بیان می‌کنند، قیمت‌گذاری دستوری نیست و قیمت کنترل شده است. بیشتر مواد اولیه و نرخ برق، آب و ... با قیمت کنترل شده تامین می‌شود، نه نرخ‌های بازار آزاد.

نماینده مردم تهران مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجاکه هدف دولت این است که خودرو را با قیمت‌های عادلانه به دست مصرف‌کننده برساند،  بنابراین قیمت خودرو باید تعیین شود، اما در این مسیر این نکته را نیز قبول داریم که در تعیین قیمت باید تمام هزینه‌ها لحاظ شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: مشکلی که در این مسیر وجود دارد این است که بسیاری از هزینه‌ها از نظر حسابداری تمام شده مورد قبول نیستند و نباید در قیمت نهایی لحاظ شود. بنابراین نهاد تنظیم‌گر باید نظارت کند و براساس صورت‌های مالی قیمت‌های منطقی و عادلانه را تعیین کند. علاوه بر صورت‌های مالی ما مرجع‌های دیگری نیز مانند قیمت خودروهای مشابه در منطقه و کشورهای همسایه داریم که باید در تعیین قیمت به این نکات نیز توجه کنیم.

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • تعیین نحوه تامین نیروی انسانی و امکانات سازمان سپند **
  • بازوی رباتیک جایگزین نیروی کار انسانی می‌شود + فیلم
  • نباید قیمت‌ های سلیقه‌ای خودروسازان ملاک قرار بگیرد
  • مدیران عمرانی و شهرداری کرمانشاه برای حل مشکلات مردم به خط شدند
  • دولت سیزدهم در تأمین زیرساخت های خراسان جنوبی، اقدامات شایسته‌ای داشته است
  • اردوغان در دیدار هنیه: کلید صلح منطقه ایجاد دولت فلسطینی است