Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، روابط عمومی استانداری مازندران از قول سیدمحمود حسینی پور اعلام کرد که مذاکرات برای راه اندازی موزه بزرگ کشتی جویبار انجام شده است.

وی گفت : رای این که گردشگران ورزشی را به مازندران بیاوریم در گام نخست، برخی برنامه ها از جمله موزه کشتی جویبار را هدف گذاری کرده ایم.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان این که شادابی مردم در گرو برنامه ریزی مدیران در حوزه ورزش است، گفت: رویه ما بیان وعده ها در حد توان اجرایی مان است و انتظار داریم مردم به ما اعتماد کنند و نیازمند کمک همه مردم هستیم و از مردم توقع داریم ما را در عمل به وعده ها کمک و یاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود استاندار جدید مازندران برای راه اندازی موزه کشتی در جویبار که عنوان پایتخت کشتی ایران را دارد ، این امیدواری را ایجاد کرده است که بلاخره وعده های مکرری که تاکنون به مردم جویبار برای راه اندازی این محیط فرهنگی داده شده سرانجام در دولت سیزدهم محقق خواهد شد.

پرونده راه اندازی موزه کشتی جویبار ورق های زیادی از وعده های بی سرانجام دارد. نخستین بار دهه فجر سال ۹۶ بود که شهردار وقت جویبار در جمع خبرنگاران از راه اندازی موزه کشتی در این شهرستان به عنوان پایتخت کشتی جهان خبر داده بود.

پنج سال وعده‌های بی سرانجام 

 علی یاری در آن زمان گفته بود که زمین برای ساخت موزه شناسایی شده و قرار است به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان با همراهی خیرین خریداری شود تا با راه اندازی موزه ، شهرداری هم به درآمدی پایدار از این راه برسد.

مرداد ماه سال ۹۷ هم یاری که همچنان شهردار جویبار بود از امضای موافقنامه‌ میان شهرداری و میراث فرهنگی برای ساخت موزه کشتی خبر داد ولی این بار دیگر موضوع خرید زمین را به زبان نیاورد و گفت که قرار است از خانه باستانی تقوایی پس از مرمت به عنوان موزه استفاده شود.

راه اندازی موزه کشتی در جویبار یک بار دیگر هم سال ۹۷ مطرح شد. این بار محمد فقیه رییس وقت شورای شهر گفت که این موزه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع احداث می شود و حتی تاکید کرد که برای ساخت آن در بودجه سال ۹۸ شهرداری اعتبار پیش بینی شده است.

فروردین سال ۹۸ نوبت به علی اسد فرماندار وقت جویبار رسید تا یک گام به جلوتر برود و اعلام کند که موزه کشتی این شهرستان تا پایان سال رونمایی و افتتاح می شود. او افزود که در این موزه که قرار است در یک خانه دوره قاجاریه راه اندازی شود ، آثار بر جای مانده از دوران قاجاریه به بعد به نمایش گذاشته خواهد شد.

یک روز پس از فرماندار جویبار ، سیف الله فرزانه مدیرکل وقت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی مازندران اعلام کرد که موزه کشتی را در جویبار راه اندازی می کنند. او حتی افزود که از سازمان میراث فرهنگی برای راه اندازی موزه کشتی به استان تفویض اختیار شده است.

فرزانه که در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در اوج راه افتادن سیل در استان صحبت می کرد ، توضیح داد : مازندران ظرفیت های بسیاری در حوزه های مختلف گردشگری دارد و می توانیم این ظرفیت ها را تقویت کنیم از جمله این که مازندران استان ورزش خیز و قهرمان پرور است و می توانیم گردشگری ورزشی را در استان تقویت کنیم چون ظرفیت های ورزشی مازندران می تواند محل برگزاری تورهای مختلف ورزشی باشد.

مهر ماه سال ۹۸ زمانی که شهردار جدید بر صندلی شهرداری جویبار قرار گرفت ، دوباره وعده راه اندازی موزه جویبار رسانه ای شد. این بار همت محمدنژاد گفت : با قدرت می‌گویم تا پایان دوره مدیریتی خود در شهرداری جویبار موزه کشتی را تحویل مردم خواهم داد.

سال ۹۹ پرونده راه اندازی موزه کشتی جویبار بدون اضافه شدن وعده جدید ورقی نخورد ولی اکنون با ورود استاندار جدید این امید ایجاد شده است که بلاخره پایتخت کشتی ایران صاحب موزه کشتی خواهد شد.

برچسب‌ها استانداری مازندران سید محمود حسینی پور نوری جویبار کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری مازندران جویبار استانداری مازندران جویبار کشتی راه اندازی موزه کشتی موزه کشتی جویبار برای راه اندازی وعده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران

 محمد کرمی در نشست ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: استان برای هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی در آماده‌باش ۱۰۰درصد قرار دارد و هریک از فرمانداران، بخشداران، دهیاران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان آماده خدمات رسانی هستند.

وی بیان کرد: از روزهای گذشته با هماهنگی انجام شده تمام تدابیر برای مقابله با مشکلات احتمالی اندیشیده شد بطوریکه علاوه بر آماده باش تمام بیمارستان ها و مراکز درمانی و مدارس سدهای جنوب استان به اندازه کافی تخلیه شده است تا ظرفیت پذیرش بارندگی جدید را طی این مدت داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به حجم بارندگی های ۱۲۰ میلی متری بویژه در سواحل استان و متفاوت بودن آن و عدم امکان جابجایی افراد از روز سه شنبه تا چهارشنبه به فرمانداران و کادر بهداشت و درمان تاکید شده اقدامات لازم را برای بیماران بدحال و زنان که نزدیک زایمان آن است انجام دهند تا از مشکلات احتمالی پیشگیری شود.

وی آگاه سازی، آموزش و فرهنگ سازی مردم در مواقع بحران را ضروری دانست و گفت: مردم به اطلاعیه ها، هشدارها و اخطاریه های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه های محلی به شدت خودداری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • دستور وزیر ارتباطات برای راه‌اندازی فیبر نوری در یک ماه
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه
  • دستور وزیر ارتباطات برای راه اندازی فیبرنوری در یک ماه
  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی
  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران
  • ادامه رمز و رازهای کشتی تایتانیک ۱۱۲ سال پس از غرق شدن!
  • آمل در کشتی فرنگی هم قهرمان شد
  • بهسازی ۳۵ حلقه چاه آب در دستور کار
  • قدردانی استاندار مازندران از کشتی گیران قهرمان آسیا