Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی‌الله حیاتی ظهر امروز در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا با یادآوری اینکه خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد، تاکید کرد: این وضعیت نباید ما را دچار غفلت کند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان افزود: همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، واکسیناسیون و پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی باید در دستور کار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تعداد تاخیری‌ها در تزریق دوز دوم واکسن کرونا در خوزستان قابل ملاحظه است که باید فرمانداران این افراد را احصاء کنند و با برقراری تماس از آنها برای دریافت واکسن دعوت شود.

حیاتی بر لزوم حمایت از طرح شهید سلیمانی به منظور تقویت این طرح تاکید کرد و گفت: پیش از این مقرر شده که رنگ‌بندی مناطق دارای پوشش کم واکسیناسیون مشخص و در این نقاط تیم سیار واکسیناسیون مستقر شود.

وی با انتقاد از رعایت نشدن پروتکل‌ها در مطب‌های پزشکان افزود: کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مطب پزشکان و نگران‌کننده است که معاونت درمان و نظام پزشکی در کنار دیگر دستگاه‌ها باید با حفظ کرامت پزشکان، بازرسی‌ها را انجام دهند و هفته آینده گزارش افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارائه شود.

وی با بیان اینکه شاهد تفاوت گزارش‌ها خود اظهاری با بررسی‌های میدانی هستیم، گفت: ما دنبال ارائه آمار خوب نیستیم و واقعیت میدان را می‌خواهیم تا بر این اساس تصمیم‌گیری شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان کرد: مصوبات ستاد مدیریت کرونا بر قوانین عادی، ارجح و لازم‌الاجرا است. بر اساس تفویض اختیار حضرت آقا به ستاد ملی مقابله با کرونا، مصوبات این ستاد در حکم مصوبات شورای عالی امنیت ملی است.

وی افزود: کنترل هوشمند محدودیت‌های کرونا در حال اجرا است و در حال حرکت به سمت زندگی مسالمت‌آمیز با کرونا هستیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان تاکید کرد: در عالی‌ترین سطح با دستگاه‌های کم‌کار در اجرای مصوبات برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 5397467

منبع: مهر

کلیدواژه: ولی الله حیاتی استانداری خوزستان آمار کرونا ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه کرمانشاه قاسم سلیمانی آمار کرونا گرگان آلودگی هوا عکس استانها شیوع کرونا ایلام سانحه تصادف خسارات سیلاب واکسن کرونا ستاد مدیریت کرونا کرونا در خوزستان قرارگاه عملیاتی پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه مدیریت شهری اصفهان به احداث مراکز گردشگری در شمال شهر

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: فاز سوم دریاچه باغ فدک با مساحت ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع طراحی شده و به یکی از قطب‌های گردشگری شمال شهر تبدیل خواهد شد، همچنین احداث مراکز گردشگری در شمال شهر جزو سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ در حاشیه بازدید از قرارگاه اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: رادیو اینترنتی صدای شهر دو مرتبه در روز برای مسافران اجرای برنامه دارد.

وی افزود: فاز سوم دریاچه باغ فدک با مساحت ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع طراحی شده است و به یکی از قطب‌های گردشگری شمال شهر تبدیل خواهد شد، همچنین احداث مراکز گردشگری در شمال شهر جز سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری قرار گرفته است.

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به دوربین ترمال پهپاد آتش‌نشانی شهرداری این کلان‌شهر تاکید کرد: این تکنولوژی در هیچکدام از شهرهای کشور وجود ندارد و این پهپاد برای حریق‌های سطح شهر بسیار مناسب است.

بقایی گفت: تمام مراکز خدماتی، گردشگری، رستوان‌ها، اسکان و سایر موارد در اپلیکیشن «اصفهان من» جانمایی شده است، همچنین مراکز صرف غذا برای مسافران نوروزی در این اپلیکیشن نمایش داده می‌شود.

کد خبر 739460

دیگر خبرها

  • فیلم/ آخرین وضعیت جاده‌ها و آمار تصادفات
  • انجام بیش از سه هزار و سیصد ماموریت اورژانس در طرح سلامت نوروزی
  • اسکان بیش از ۱۲۱ هزار مسافر در ستاد‌های اسکان خوزستان
  • رتبه نخست خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • مدیریت بهتری را در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم
  • مدیریت بهتری در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم
  • توجه ویژه مدیریت شهری اصفهان به احداث مراکز گردشگری در شمال شهر
  • ارسال ۲ درخواست به سازمان جهانی بهداشت درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه/ تحمیل کرونای روانی به مردم جهان
  • اقدامات ایران در سال گذشته برای مقابله با گرد و غبار