Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@15:10:00 GMT

قطعی آب در برخی نقاط شهر شیراز

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۶۳۹۷

قطعی آب در برخی نقاط شهر شیراز

روابط عمومی آبفای شیراز اعلام کرد: به دلیل تعمیرات از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ روزپنجشنبه ۲۳ دی در بعضی از نقاط شهرشیراز با قطع آب و یا افت فشار روبرو خواهند شد.

این مناطق شامل شهرک‌مطهری، بلوار عدالت‌جنوبی حدفاصل کمربندی تا چهار راه زندان، بنی هاشمی، کوشک میدان، پانصد دستگاه ارتش، بلوار عرفان، بلوار دولت و فرعی‌های منشعب از آن محدوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شهروندان ساکن مناطق یاد شده درخواست شده علاوه بر صرفه جویی، آب مورد نیاز خود را ذخیره کرده و مصارف غیر ضرور را به روز‌های دیگر موکول کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت آبفای شیراز قطعی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیل‌بندهای ۲ بلوار شهر ایلام

شهردار ایلام از آغاز عملیات بهسازی سیل‌بندهای بلوار صنایع و شهید تندگویان خبر داد و گفت: بارش‌های متناوب موجب تاخیر در عملیات بهسازی و ترمیم سیل‌بندهای بلوار صنایع و شهید تندگویان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، افشین مظفری امروز- سه‌شنبه بیست و نهم فروردین‌- در بازدید از آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیلبندهای بلوار صنایع و شهید تندگویان، اظهار کرد: مطالبه شهروندان بهسازی و ترمیم سیلبندهای بلوار صنایع و شهید تندگویان است که این امر مهم باید سریع‌تر انجام شود.

وی با بیان اینکه تأخیر در انجام کار به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی بود، افزود: بارش‌ها به طور متناوب هر چند وقت یک بار شروع و موجب جاری شدن سیلاب و روان آب‌ها می‌شود و این عامل با توجه به انجام عملیات بهسازی در فونداسیون و کف سیل‌بندها باعث هدر رفت مصالح می‌شود.

یاسان مهدوی، معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام با اشاره به اینکه در هماهنگی با کارشناسان سازمان هواشناسی شرایط جوی را در نظر داریم، تصریح کرد: عملیات بهسازی سیلبندها با تلاش مضاعف همکاران در زمان مناسب انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: سیلبندهای شهر ایلام در دهه‌های قبل احداث شد که به دلیل فرسودگی تاب‌آوری آن‌ها در برابر سیلاب کم است.

کد خبر 745477

دیگر خبرها

  • تبدیل بلوار نوبهار شهر کرمانشاه به پیاده راه
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • فیلم|برگزاری مراسم رژه روز ارتش در بلوار نماز مشهد
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیل‌بندهای ۲ بلوار شهر ایلام
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • قطعی گاز در برخی مناطق شهرستان کلاله
  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز