Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@02:10:52 GMT

نگرانی آنچلوتی پیش از ال‌کلاسیکوی سوپرکاپ

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۶۴۶۹

نگرانی آنچلوتی پیش از ال‌کلاسیکوی سوپرکاپ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئال مادرید و بارسا فردا اولین بازی نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا را برگزار خواهند کرد و برنده راهی فینال می شود تا با پیروزی دیدار بیلبائو و اتلتیکو روبرو شود.

سوپرکاپ اسپانیا در عربستان به انجام خواهد رسید و این دومین ال کلاسیکویی است که در خارج از مرزهای اسپانیا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« وقتی وارد زمین می شویم، هدفی جز پیروزی نداریم. البته در نهایت یا برنده می شوید، با می بازید یا بازی مساوی می شود. روند مسابقه مشخص می کند چه تیمی پیروز خواهد شد. باید در بهترین سطح خودمان باشیم چرا که حریف مان بارسلوناست و آنها نیز هدفی مشترک دارند. هر دو می خواهیم به فینال برویم و جدال جذابی خواهد شد.»

ترکیب اصلی:« دنی کارواخال وضعیتش مشخص نیست و در جناح راست ابهاماتی داریم. بین مارکو آسنسیو و رودریگو نیز بازیکن سرحال تر به زمین می رود. اینها تنها تردیدهای من برای ال کلاسیکو هستند. همه تیم مشتاق بازی هستند و به شخصه همیشه از دیدارهای مهمی چون ال کلاسیکو استقبال می کنم.»

بازیکن مورد علاقه در بارسلونا:« بارسا ستاره های باتجربه ای چون جرارد پیکه، سرخیو بوستکس و جوردی آلبا دارد که همیشه به تیم کمک می کنند. در عین حال جوانانی چون گاوی و نیکو نیز آینده روشنی پیش رو دارند.»

بارسلونای ژاوی:« تیمی با شخصیت و هویت مشخص هستند و هفته به هفته شرایط شان بهتر شده است. تحت هر شرایطی بارسلونا یک رقیب قابل احترام و بزرگ است.»

ترس یا اضطراب برای ال کلاسیکو:« من قبل از هر دیداری اضطراب دارم و ربطی به ال کلاسیکو ندارد. قبل از بازی اخیر برابر والنسیا هم خیلی استرس داشتم. فعلا تنها نگرانی ام این است که بازیکنانم فردا بارسا را دست کم بگیرند هرچند بعید می دانم چنین تفکری داشته باشند. نباید فکر کنیم از حالا در فینال هستیم. ما همه ابزار لازم برای پیروزی بر بارسا را در اختیار داریم و باید در زمین ثابت کنیم که تیم بهتری هستیم. این بازی هم مثل ال کلاسیکوی رفت لالیگا از صفر شروع می شود و هیچ تیمی از پیش برنده نیست.»

بیشتر بخوانید: بازگشت بازیکن خارجی به تمرین پرسپولیس مقصران فاجعه بزرگ مشخص شدند آل‌کثیر از لیست پرسپولیس خارج می‌شود؟

258 251

کد خبر 1591654

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رئال مادرید ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قائدی:گلم را به طارمی تقدیم می‌کنم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی قائدی که به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار برابر ترکمنستان انتخاب شد در نشست خبری اظهار کرد: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. در این شرایط بد زمین توانستیم بازی قابل قبولی انجام دهیم. البته در این زمین نتوانستیم سطح و کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم. 

وی افزود: امیدوارم در ترکمنستان هم زمینهای استانداردی وجود داشته باشد و این تیم نیز بتواند در این زمین‌های استاندارد بازی کند. امروز یک هدف داشتیم و آن برد بود و خوشبختانه به این هدف رسیدیم.

قایدی در پاسخ به این سوال که گلی که شما با پاس طارمی به ثمر رساندید، تمرین شده بود یا اتفاقی رقم خورد، گفت: در ابتدا باید از طارمی به خاطر پاسی که داد تشکر کنم. طارمی بازیکن بسیار باهوشی است و همه این را می دانند ولی ما همشهری هم هستیم و در زمانهای مختلف با حرکتهای بدون توپ میتوانیم همدیگر را پیدا کنیم. مهدی امروز فوق العاده بود و باید از او تشکر کنم و این گل را به خود مهدی تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لامینه یامال: دنیا زیر پای این بچه است!
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • خشم ناگلزمان از زمین فرانکفورت: فاجعه بود!
  • اظهارات جالب مهدی قایدی درباره مهدی طارمی
  • مهدی قائدی: گلم را تقدیم مهدی طارمی می‌کنم
  • قایدی: گل من تقدیم به مهدی طارمی!
  • قائدی:گلم را به طارمی تقدیم می‌کنم
  • چرا مدافع جوان تیم ملی نیمکت نشین شد؟
  • محرومیت ۲ ساله گابریل باربوسا در پرونده مبارزه با دوپینگ
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!