Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@13:08:14 GMT

آنچلوتی- ژاوی؛ خوش و بش قبل از ال‌کلاسیکو(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۶۴۷۱

کارلو آنچلوتی و ژاوی سرمربیان رئال مادرید و بارسلونا ملاقات کوتاهی پیش از بازی فردا شب با یکدیگر داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب شاهد یک بازی جذاب و تماشایی بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا خواهیم بود. هر دو تیم از انگیزه‌های خاص خود برای پیروزی در این دیدار، رسیدن به بازی فینال و نهایتا کسب عنوان قهرمانی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئال مادرید این روزها در فرم فوق العاده ای به سر می‌برد. شاگردان کارلو آنچلوتی در حال حاضر صدرنشین لالیگا بوده و در لیگ قهرمانان اروپا نیز به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعدی صعود کردند. در سمت مقابل اما بارسا در بهترین وضعیت خود به سر نمی برد؛ آنها چندی پیش از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده و در لالیگا نیز با بالای جدول فاصله زیادی دارند. این در حالی است که البته با آمدن ژاوی، بلوگرانا با پیشرفت محسوسی مواجه شده است و هواداران این تیم به آینده شان با این مربی جوان امیدوار هستند.

 

فردا شب بازی بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در شهر ریاض عربستان برگزار خواهد شد. در همین راستا پیش از این دیدار اعضای دو تیم ملاقات جالبی با یکدیگر داشتند که خوش و بش سرمربیان رئال مادرید و بارسلونا یعنی کارلو آنچلوتی و ژاوی از اتفاقات ویژه این دیدار قبل از ال‌کلاسیکو به شمار می‌آمد.

 

 

ژاوی رئال مادرید کارلو آنچلوتی (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاوی رئال مادرید کارلو آنچلوتی سرمربی بارسلونا رئال مادرید و بارسلونا کارلو آنچلوتی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید برای بازی برگشت شاگردانش برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا تصمیمی تأمل برانگیز اتخاذ کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان انگلیس؛ کارلو آنچلوتی با اتخاذ یک تصمیم غیرمنتظره برای بازی تیمش مقابل منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، کنجکاوی و تعجب بسیاری را برانگیخت.

کهکشانی‌ها چهارشنبه شب در انگلیس میهمان مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها خواهند بود و این در حالیست که بازی رفت دو تیم در مادرید 3-3 مساوی شد. در آن بازی اورلین چوامنی هافبک فرانسوی رئال‌ها سه اخطاره شد و بازی برگشت را از دست داد. با این حال کارلو آنچلوتی نام چوامنی را در فهرست بازیکنانش برای بازی برگشت قرار داده است.

ماراتن پرگل رئال و سیتی برنده نداشت/ تساوی بایرن و آرسنال

 

چوامنی در ماه‌های اخیر به دلیل بحران رخ داده در خط دفاعی رئال مادرید، از خط میانی به خط دفاع انتقال داده شده است و در حالی که نه ناچو فرناندز و نه ادر میلیتائو هنوز آماده بازی نشده‌اند، او می‌توانست نقشی پررنگ را در خانه سیتی ایفا کند و ظاهراً همین موضوع سبب شده رئالی‌‌ها فراموش کنند که او از بازی برگشت محروم است. البته این نخستین باری نیست که آنها یک بازیکن محروم را در لیست‌شان قرار می‌دهند. در واقع آنها سابقه میدان دادن به بازیکن محروم را هم دارند که آخرین مورد آن دنیس چریشف بود که با وجود محرومیت در بازی مقابل کادیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا به میدان رفت و همین اتفاق باعث حذف رئال شد.

تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی چهارشنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی
  • تصمیم عجیب آنچلوتی: بازیکن محروم در فهرست رئال!‏
  • تبریک کارلو آنچلوتی به ژابی آلونسو بابت قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا / عکس
  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی
  • تصمیم رئال مادرید: ناچو - رودیگر، زوج خط دفاعی رئال مادرید در بازی با منچسترسیتی
  • تصمیم غیر منتظره ستاره ترک؛ آردا گولر خواهان جدایی از رئال مادرید
  • 7 نبرد قهرمانی: رئال به هیولای ژاوی رسید
  • ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
  • رئال با غلبه بر مایورکا به استقبال ال‌کلاسیکو رفت