Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@17:37:36 GMT

آتش‌بازی روسیه در نزدیکی مرز اوکراین

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۶۴۸۵

آتش‌بازی روسیه در نزدیکی مرز اوکراین

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، یک روز پس از اینکه طرف آمریکایی در مذاکرات ژنو از روسیه خواست تا حدود ۱۰۰ هزار  سرباز خود را از نزدیکی مرز عقب بنشاند، وزارت دفاع گفت که حدود ۳ هزار نظامی، تمرینات نظامی از جمله نبردهای فرضی را در چهار منطقه در جنوب غربی روسیه آغاز کرده‌اند.

این رزمایش نشان داد که کرملین قصد کاهش فشار نظامی که ایالات متحده را به پای میز مذاکره کشانده، ندارد؛ جایی که مسکو خواسته‌هایی را برای گرفتن تضمین‌های امنیتی گسترده از غرب مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت که مذاکرات روز دوشنبه که به صورت باز، اساسی و مستقیم برگزار شده است، مثبت بوده اما دلیل واقعی برای خوش‌بینی وجود ندارد.

او گفت که روسیه خواهان نتایج سریع است: «در اینجا هیچ ضرب‌الاجل روشنی وجود ندارد. هیچکس آنها را تعیین نمی‌کند. فقط موضع روسیه وجود دارد که ما به طولانی کردن بی‌پایان این روند راضی نخواهیم شد.»

بیشتر بخوانید:

آزمایش موشک‌های هایپرسونیک روسیه در گرماگرم مذاکرات پوتین و بایدن

پسکوف گفت که وضعیت پس از دو دور دیگر از مذاکراتی که روسیه قرار است در این هفته با ناتو در بروکسل در روز چهارشنبه و در سازمان امنیت و همکاری اروپا (OSCE) در وین در روز پنجشنبه، برگزار کند، روشن‌تر خواهد شد.

کد خبر 649456 برچسب‌ها وزارت دفاع ناتو روسیه رزمایش اوکراین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت دفاع ناتو روسیه رزمایش اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم و نزدیک‌ترین فاصله به زادگاه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی مقابل صنعت نفت پیروز شد که عبدالکریم حسن یک‌بار دیگر در ترکیب اصلی قرمزها به میدان رفت و نمایش خوبی را هم در برابر حریف قعرنشین ارائه کرد.

عبدالکریم در این بازی یک شوت از راه دور هم زد که می‌توانست تبدیل به گل شود اما پیام پارسا توپ را سیو کرد و دروازه تیمش را از ضربه نه‌چندان محکم ستاره قطری نجات داد.

با این حال سوژه جالب این بازی برای عبدالکریم، حضور او در نزدیکی مرز جنوب غربی ایران بود. آبادان جنوبی‌ترین شهر لیگ برتری ایران محسوب می‌شود و عبدالکریم نیز به واسطه سفر به استان خوزستان، طعم بازی در نزدیکی زادگاه خود را تجربه کرد.

مدافع چپ سرخپوشان متولد دوحه است و تمام دوران فوتبال خود را تا سال 2023 در السد سپری کرد تا این که یک اتفاق او را به فوتبال کویت و حالا لیگ برتر خلیج فارس کشانده است.

عکاس: شهرام آقاجری

دیگر خبرها

  • عبدالکریم و نزدیک‌ترین فاصله به زادگاه (عکس)
  • هشدار رئیس سیا درباره احتمال شکست اوکراین
  • هشدار اوکراین درباره آغاز جنگ جهانی سوم و شکست از روسیه/حمله گسترده پهپادی اوکراین به بلگورود روسیه
  • هشدار اوکراین درباره آغاز جنگ جهانی سوم و شکست از روسیه
  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • دستگیری ۲ جاسوس روسی در ایالت بایرن آلمان
  • تحولات اوکراین|اوضاع در جبهه نبرد به نفع مسکو تغییر کرده است
  • ۲۱ پهپاد ارتش اوکراین در «بلگورود» روسیه منهدم شدند
  • روسیه : اوکراین بیش از ۸۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • کشته شدن 1000 نیروی نظامی اوکراین در حملات روسیه/هشدار گروسی نسبت به وقوع حادثه اتمی در نیروگاه زاپوروژیا