Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، امراله مردانی روز سه‌شنبه در گفت و گویی بیان کرد: سرایت پذیری سویه اومیکرون بیشتر از سویه‌های قبلی بوده و در مدت کوتاهی تعداد بیماران ۲ تا سه برابر می‌شوند.

وی افزود: تزریق دوز سوم واکسن و استفاده از ماسک بهترین راه مقابله با کرونا است لذا نباید تصور کرد چون شرایط کرونایی اهواز و خوزستان آبی است می‌توان همه چیز را کنار بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: ۹۳.۹ درصد از جمعیت هدف شرق اهواز تاکنون یک دوز، ۷۷.۳ درصد دوز دوم و ۱۷.۲۵ درصد نیز دوز سوم را تزریق کرده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت چهار دستگاه اتوبوس و ۶ دستگاه آمبولانس برای واکسیناسیون سیار جامعه هدف در این مرکز افزود: روزانه حدود ۸۰۰ دُز واکسن کرونا توسط تیم‌های سیار در منطقه شرق اهواز تزریق می‌شود.

مردانی، در خصوص کمبود واکسن نوع آسترازنکا در اهواز گفت: تعداد محدودی واکسن آسترازنکا وجود دارد که برای تزریق دوز دوم افراد است. افرادی که دوز اول و دوم را از این نوع تزریق کرده‌اند می‌توانند واکسن نوع پاستو کووک پلاس بزنند.

تاکنون بیش از ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار دوز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است. اکنون تمام شهرستان‌های خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: کرونا اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۶۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن ۷ نفر در تصادف در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ رضا دولتشاهی بیان کرد: با وجود اینکه تعداد کشته‌شدگان بر اثر تصادف در استان کاهش یافته اما باید تا جای ممکن میزان مرگ و میر را در سوانح کاهش داد.

وی با بیان اینکه در نوروز امسال بیشتر تصادفات توسط مردم خوزستان رخ داده است گفت: در اسفند ماه سال گذشته تعداد وقوع تصادفات رشد پنج درصدی داشت.

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: در ایام نوروز امسال میزان تصادفات در شهرستان‌های بهبهان، دزفول، ماهشهر، کارون و آبادان افزایشی بوده است.

رییس پلیس راهور خوزستان با بیان اینکه میزان تصادفات خسارتی در شهرستان‌های استان افزایش یافته است اظهار کرد: در بهبهان و ماهشهر تعداد مجروحان تصادفی در این مدت روند افزایشی داشته است.

وی با بیان اینکه در ۲ شهرستان اهواز و خرمشهر شاهد کاهش تصادفات هستیم اضافه کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها برای کنترل تصادفات باید همراه پلیس ورود کنند و برنامه‌های فرهنگی و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

سرهنگ دولتشاهی بیشترین علت تصادفات را عدم توجه به جلو و تجاوز از سرعت مجاز عنوان کرد و گفت: با وجود افزایش ۵۰ درصدی برخورد با متخلفان رانندگی اما باز میزان تصادفات افزایش یافته است.

رییس پلیس راهور خوزستان با ابراز ناراحتی از وضعیت آسفالت در اهواز تصریح کرد: یکی از عوامل تصادفات و وارد شدن خسارت به خودروهای شهروندان شرایط نامناسب آسفالت و چاله‌هایی است که در خیابان‌های این شهر وجود دارد.

سرهنگ دولتشاهی بیان کرد: در زمان وقوع آبگرفتگی به دلیل نامشخص شدن چاله‌ها و یا دریچه‌های فاضلاب خودروهای زیادی به دلیل سقوط در این فضاها دچار آسیب‌های جدی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۴ یا ۵ برابری نرخ جریمه‌های رانندگی تا دوهفته آینده
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • ۷ کشته در تصادفات رانندگی در خوزستان
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • جان باختن ۷ نفر در تصادف در خوزستان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید