Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - در این سالن ۲۰ خانم متخصص فنی روزانه تا ۱۰۰ دستگاه تلویزیون را مونتاژ می‌کنند.

استاندار سمنان و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در بازدید از واحد صنعتی غرب استیل، مشکلات توسعه و مسیر دسترسی به این واحد را بررسی کرد.

بازدید از یک مجموعه گردشگری با هدف بررسی مشکلات آن در بخش اعطای تسهیلات از دیگر برنامه‌های اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سفر به مهدیشهر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سمنان پس از شرکت در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در فرمانداری مهدیشهر گفت:از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان به بیش از ۶۰۰ واحد صنعتی پرداخت شده و از محل سفر ریاست جمهوری به استان سمنان هم ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار هست که ۵ هزار میلیارد تومان عمرانی و ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ویژه واحد‌های صنعتی در نظر گرفته شده است

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعطای تسهیلات موانع تولید میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان صنعتی در مازندران گفت : دستگاه دی اکسید کربن ساز ، از دود خروجی بویلر های حرارتی برای تولید و تزریق گاز دی اکسید کربن به گلخانه ها استفاده می کند.


حسین زاده افزود :هر سه نوع دستگاههای دی اکسید کربن سازبومی سازی شده این واحد صنعتی ، برای گلخانه ای صنعتی ،نیمه صنعتی و نیز گلخانه هایی در مقیاس کوچک قابل استفاده است.

مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت صنعتی دانش بنیان دابو صنعت ، با اشاره به اینکه استفاده از این دستگاه تولید محصولات گلخانه ای به ویژه سبزی و صیفی را تا 40 درصد افزایش می دهد ،قیمت تمام شده محصول بومی سازی شده را نیز 50 درصد ارزانتر از نمونه های مشابه خارجی عنوان کرد.

ازدستگاههای دی اکسید کربن ساز در گلخانه ها برای افزایش فتوسنتز به منظور تقویت ریشه زایی ،جوانه زنی ،گلدهی ومیوه دهی گیاهان استفاده می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران