Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مسکن گفت: برای ساخت هر واحد ۲۰۰ میلیون تومان وام کم بهره و ۵۰ میلیون تومان بلاعوض به افراد واجد شرایط اختصاص می یابد.

دکتر نیکزاد در دیدار با استاندار ایلام، با بیان اینکه بخاطر بررسی وضعیت طرح اقدام ملی مسکن  به  استان سفر کرده است، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خود را موظف می داند که در راستای محرومیت زدایی اقداماتی را به انجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: چگونگی ساخت مدرسه در یکی از روستای هلیلان، بررسی تکمیل جاده روستایی و همچنین بررسی روند اجرایی پروژه اقدام ملی مسکن از ضرورتهای این سفر بود.

 نیکزاد با اشاره به ساخت مسکن روستایی تصریح کرد: برای ساخت هر واحد ۲۰۰ میلیون تومان وام کم بهره و ۵۰ میلیون تومان بلاعوض به افراد واجد شرایط اختصاص می یابد.

وی گفت: انجام کلیه زیرساخت‌های خدماتی به عهده دولت است و مردم تنها حق انشعابات را پرداخت می‌کنند.

دکتر حسن بهرام نیا، استاندار ایلام نیز  در این دیدار اظهار کرد: در جغرافیای ایلام در مقایسه با دیگر استانها، بواسطه نبود زیرساخت ها، جنگ تحمیلی و عواملی دیگر ، محرومیت بیشتری وجود دارد که هم اکنون دو شهرستان ملکشاهی و هلیلان پایلوت محرومیت زدایی هستند که می طلبد در این حوزه به ایلام توجه ویژه ای شود.

وی برنامه ریاست محترم جمهوری برای ساخت مسکن محرومین را یک کار ارزشمند دانست و گفت: باید تلاش کرد زیرساخت‌های استان توسعه یابد و با تقویت نهضت ملی مسکن اقشار مختلف روستایی و شهری خانه دار شوند.

استاندار ایلام با بیان اینکه دولت توجه خاص و ویژه ای به مناطق محروم و روستایی دارد، ابراز داشت: تحرک و پویایی چشمگیری برای رفع  محرومیت از روستاهای استان در حال شکل گیری است، بنیاد مسکن در بهسازی نقاط روستایی، تکمیل طرح هادی و ایجاد مسکن روستایی جهادی عمل نموده، امیدوارم این تلاش ها در نهضت ملی مسکن نیز تداوم یابد.

وی با اشاره به مصوبات شورای تامین مسکن  تاکید کرد: یکی از دغدغه های ما تامین مسکن محرومان است که در چهارچوب ضوابط و مقررات و با تاکید بر روانکاری در امور در حال اجراست.

بهرام نیا با تاکید بر رعایت الزامات فنی و مهندسی در اجرای پروژه ها خواستار زیبا سازی کالبدی در محیط شهری و روستایی شد./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: وام وام ۲۰۰ میلیون تومانی میلیون تومان ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام از اشتراک‌پذیری ۱۰۲۳۶ مشترک جدید در طول سال ۱۴۰۲ در مناطق شهری و روستایی ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، مجتبی بهادری امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌_ در جمع خبرنگاران از اشتراک‌پذیری ۱۰۲۳۶ مشترک جدید در طول سال ۱۴۰۲ در مناطق شهری و روستایی ایلام خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۴۲۰۸ مورد در ایلام، ۲۰۵ مورد در چوار، ۵۲۴ مورد در ایوان، ۴۳۰ مورد در دره شهر، ۵۶۵ مورد در آبدانان، ۸۴۵ مورد در دهلران، ۲۲۲ مورد در صالح آباد، ۱۱۳ مورد در آسمان آباد، ۶۶۴ مورد در ملکشاهی، ۳۰۷ مورد در مهران، ۳۲۸ مورد در بدره، ۶۵ مورد در زرنه، ۴۷۴ مورد در لومار، ۴۹۷ مورد در موسیان، ۵۰۲ مورد در توحید، ۲۱۶ مورد در پهله و ۷۱ مورد در میمه بوده است.

وی افزود: در مجموع تعداد مشترکین گاز در مناطق شهری و روستایی استان به ۲۱۵۴۶۵ مشترک رسیده است.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه شرکت گاز استان ایلام حرکت رو به رشد و پرشتابی در توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان دنبال کرده است، افزود: هم اکنون ۱۰۰ درصد مناطق شهری و بیش از ۹۹ درصد جمعیت روستایی ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و این استان در ردیف استان‌های سبز کشور قرار گرفته است.

بهادری با بیان اینکه نقش بی‌بدیل گاز در سبد انرژی گامی مؤثر در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است، گفت: جایگزینی گاز طبیعی به‌عنوان یکی از اهداف استراتژیک این شرکت علاوه بر حفظ محیط زیست، در ایجاد رفاه عمومی، برقراری عدالت اجتماعی، پیشران توسعه اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت و اشتغال پایدار در روستاها تأثیر به‌سزایی دارد.

وی گفت: این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به اقشار نیازمند جامعه در مجموع تعداد ۳۸۵ مورد گازکشی داخلی ساختمان افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در طول سال گذشته به صورت رایگان انجام داده است.

کد خبر 747609

دیگر خبرها

  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام