Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: چهار هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی طی سه سال برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان احداث می‌شود.

"جلال شیخ‌پور"  در آئین افتتاح ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان لرستان افزود: مسکن موضوعی پیچیده برای خانواده‌های نیازمند و محروم است، بنابراین ایجاد مسکن ضمن افزایش اعتماد و عزت نفس، فرصت تصمیم‌گیری درست را به مددجویان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: در کمیته امداد ساخت مسکن به عنوان یک نهضت تعریف شده است تا اینمشکل برای محرومان رفع شود، بدون تردید این مهم در ابعاد اقتصادی در راستای توانمندسازی، اجتماعی برای تحقق مطلوب فعالیت‌های خانوار و بعد روانی در جهت امید به زندگی تاثیر بسزایی دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳۵۰ واحد برای مددجویان ساخته شده است، افزود: امروز نیز شاهد افتتاح ۵۰۰ واحد مسکونی به همت سپاه پاسداران و همکاری کمیته‌امداد و بنیاد مسکن هستیم.

شیخ‌پور با اشاره به اینکه طی ۲ سال آینده بر اساس تفاهم‌نامه مشترک، ۲ هزار و ۵۰۰ واحد دیگر احداث می‌شود ادامه داد: در همین راستا امروز ۳۰۰ واحد آن کلنگ‌زنی می‌شود.

او با تاکید بر اینکه کمیته امداد ساخت هزار واحد را تا پایان سال هدف‌گذاری کرده که تحویل مددجویان دهد، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۳۰۰ واحد تعمیرات منزل مددجویان انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از برنامه‌ریزی جهت احداث چهار هزار و ۶۰۰واحد تا سه سال آینده خبر داد.

 

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مسکن کمیته امداد امام خمینی واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز

حسین خدرویسی افزود: در سال گذشته ۴۰۰ هزار خانوار از معافیت پرداخت قبض آب برخوردار شدند و همچنین حدود ۴۳۵ هزار خانوار نیز از معافیت قبوض برق بهره‌مند شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: براساس این گزارش ۶۳۰ هزار خانوار تحت حمایت نیز مشمول معافیت پرداخت هزینه گاز شدند.

خدرویسی تاکید کرد: در مجموع سال گذشته حدود ۱.۵ میلیون خانوار مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز معاف شدند.

وی گفت: ارزش ریالی معافیت‌های مددجویان از مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز بیش از هزار میلیارد تومان برآورده شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) سال گذشته گفته بودگفت: براساس تصویب هیات وزیران و با اصلاح آئین‌نامه اجرایی، قبض آب مددجویان کمیته امداد تا سقف الگوی مصرف رایگان است.

خدرویسی افزود: به استناد تصویب‌نامه هیات وزیران ابلاغ شده از سوی معاون اول رئیس جمهور، قبض آب مددجویان تا سقف الگوی مصرف رایگان است.

وی ادامه داد: براین اساس قبض آب خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، با تخفیف ۱۰۰ درصد محاسبه می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با تاکید بر رعایت الگوی مصرف جهت بهره‌مندی از تخفیف یا معافیت از پرداخت هزینه‌های مصرف آب برای مددجویان، اظهار کرد: ضروری است مددجویان از طریق سامانه هوشمند امداد با استفاده یا مراجعه به دفتر پیشخوان دولت نسبت به ثبت شماره ۱۳ رقمی شناسه قبض خود اقدام کنند.

کمیته امدادبیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار را تحت پوشش دارد که از این تعداد یک و نیم میلیون خانوار شرایط برخوداری از امتیاز اشتراک رایگان دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • احداث و تعمیر ۱۶۰ واحد مسکونی مددجویی در چادگان
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز
  • ۲۶۰۰ واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی احداث می‌شود