Web Analytics Made Easy - Statcounter

فضل الله باقرزاده در گفتگو با ایسنا درباره ی گلایه شمشیربازان از قراردادهای پایین لیگ برتر بیان کرد: سیستم باشگاه داری در ایران معیوب است. درک درستی از باشگاه داری وجود ندارد و من در این شرایط باید چه کار کنم؟  با هر شرکتی که نام ببرید صحبت کرده ام اما نگاه حمایتی وجود ندارد. حتی شرکت هایی که از پول دولتی ارتزاق می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که هزار میلیارد در فوتبال ایران هزینه می شود، باشگاه ها می توانند با یک میلیارد آن رشته هایی چون شمشیربازی، تنیس روی میز و بدمینتون را تحت پوشش قرار دهند. اما ما با خواهش و تمنا از تیم ها خواسته ایم در لیگ شمشیربازی بیایند.

او در پاسخ به این پرسش که قبول دارد قرارداد شمشیربازان بسیار پایین است؟ تاکید کرد: ۱۰۰درصد قرارداد ها پایین است و بهترین شمشیرباز ما رقمی که می گیرد بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان است. دریافتی دختران شمشیرباز امسال تازه به ۱۰ میلیون تومان رسیده است. ما حتی ورودی از تیم ها نمی گیریم، هزینه داور، ایاب و ذهاب، عوامل اجرایی و اجازه سالن با فدراسیون است چون اگر این کار را نکنیم این لیگ برگزار نمی شود.

باقرزاده در مورد وضعیت تیم سابر بعد از المپیک توکیو و تغییراتی که داشت، گفت: در المپیک نتایج دلخواهمان را نگرفتیم چون برای مدال رفته بودیم. بازیکنان بعد از المپیک خیلی ناراحت بودند و امیدی به پاداش ها بسته بودند چون در زندگی آنها خیلی تاثیر داشت. از طرفی آقای فخری هم خداحافظی کرد و این در حالی بود که بازیکنان به او انس گرفته بودند. خدا را شکر در حال حاضر سابریست ها در شرایط خوبی از لحاظ جسمی و روحی هستند و  به حالت اول برگشته اند و قرار است در اولین جام جهانی سال ۲۰۲۲ شرکت کنند.    

رییس فدراسیون شمشیربازی در مورد نتیجه ای که سابریست ها در جام جهانی گرجستان می گیرند، گفت: هر نتیجه ای محتمل است. ممکن است در انفرادی  و تیمی مدال بگیرند.  علی پاکدامن شرایط این را دارد تا نیمه نهایی پیش برود. تیم سابر دختران هم شرایط خوبی دارد و اردوهای خوبی در این مدت داشته اند.

او با اشاره به هزینه سنگین اعزام ها تصریح کرد: جام های جهانی  شروع شده اند و ضرورت دارد در تمام  آنها شرکت کنیم چون نباید رنکینگ خود را از دست بدهیم. البته هزینه های اعزام خیلی سنگین شده است و  برای اعزام به جام جهانی گرجستان به غیر از بلیت هواپیما، عوارض خروج از کشور و هزینه اردوها، باید مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان ارز خریداری کردیم.

باقرزاده در مورد امکان حضور اپه و فلوره در بازی های آسیایی گفت: تیم سابر ۱۰۰ درصد در بازی های آسیایی حضور دارد اما اسلحه های  دیگر  مسابقات قهرمانی آسیا را در خرداد سال آینده در پیش دارند و  نتایج آن مسابقات در  اعزامشان به بازی های آسیایی تاثیرگذار است. تیم اپه در حال حاضر در روسیه است. روسیه از قدرت های اپه در دنیا است و اردوی خوبی را آنجا داشته اند.

رییس فدراسیون پاسخ به این پرسش که در نظر دارد مجددا در انتخابات کمیته ملی المپیک شرکت کند و احتمالا در کدام پست ها؟ تاکید کرد: بله، پست ها بعدا مشخص می شوند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از حذف رقیب سنتی خود از المپیک ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش مشرق،‌ دیوید تیلور چهره شاخص کشتی آمریکا و دارنده ۴ طلای جهان و المپیک که رقابت او با حسن یزدانی طی سال های اخیر طرفداران زیادی در ایران و جهان داشت، ۴ روز پیش در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک ناباورانه مقابل آرون بروکس کشتی‌گیر ۲۳ ساله آمریکایی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۳ دو مرتبه شکست خورد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

حذف تیلور از المپیک بازتاب زیادی داشت و بسیاری از طرفداران کشتی در انتظار واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور بودند.

طبق اطلاعاتی که به دست آمده یزدانی که پس از انجام عمل جراحی تمرینات خود را در جویبار پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد، از حذف دیوید تیلور ابراز ناراحتی کرده و گفته است: دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی گیرانی مثل تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می شود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • واکنش عبادی‌پور به رد کردن پیراهن تیم ملی توسط موسوی
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • افزایش دوبرابری قراردادهای تجاری ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید