Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان- هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، جام خلیج فارس روز پنج‌شنبه ۲۳ دی ماه با برگزاری ۸ دیدار خاتمه می‌یابد که در یکی از رقابت‌ها تیم فوتبال ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان است.

ذوب‌آهن باید در آخرین دیدار خود در نیم‌فصل نخست، به مصاف تیم گل‌گهر سیرجان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری سخت و حساس که با توجه به شرایط امتیازی و جایگاه ۲ تیم در جدول، کسب ۳ امتیاز آن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نتیجه آن برای تیم‌های آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، پیکان و فولاد نیز حائز اهنیت است.

ذوبی‌ها در حالی آماده مصاف با شاگردان قلعه‌نویی می‌شوند که هفته گذشته مقابل نساجی شکست خوردند تا بهترین فرصت برای بهبود جایگاه‌شان را از دست دهند. شاگردان تارتار از ۱۴ بازی قبلی خود ۵ برد، ۲ تساوی و ۷ باخت به دست آورده و با ۱۷ امتیاز در رده دهم جدول جای گرفته و با توجه به فاصله کم امتیازی خود با تیم‌های صنعت نفت آبادان و هوادار، برای حفظ جایگاهش چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار ندارد.

در آن سو، تیم گل‌گهر سیرجان که پس از حکم کمیته انضباطی و کسر ۷ امتیاز از این تیم، شرایط بدی پیدا کرده بود، در هفته‌های اخیر روند خوبش را از سر گرفته و نتایج خوبی به دست آورده است. گل‌گهر هفته گذشته هوادار را با نتیجه یک بر صفر شکست داد تا به جمع تیم‌های بالای جدول باز گردد.

گل‌گهر در ۱۴ بازی قبلی خود ۵ برد، ۵ تساوی و ۴ شکست به دست آورده و با ۲۰ امتیاز در رده هفتم جدول ایستاده است و با توجه به نزدیکی امتیازات تیم‌های رده چهارم تا یازدهم جدول، برای حفظ و بهبود جایگاهش مقابل ذوب‌آهن محکوم به برد است.

ذوب‌آهن محکوم به شکست دادن گل‌گهر سیرجان است؛ نتایج سینوسی ذوب‌آهن در فصل جاری باعث شده که تیم تارتار علی‌رغم بازی قابل قبولی که به نمایش می‌گذارد، جایگاه خوبی در جدول نداشته باشد و برای رسیدن به نیمه بالایی جدول چاره‌ای جز پیروزی و کسب ۳ امتیاز کامل در بازی فردا ندارد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ذوب اهن اصفهان لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت

پیروزی خفیف تیم دوم جدول رده‌بندی لوشامپیونه، مانع از قهرمانی صدرنشین این رقابت‌ها در فاصله چهار هفته به پایان مسابقات شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شبی که توقف موناکو برابر میهمانش لیل، حکم به قهرمانی زودهنگام پاری‌سن‌ژرمن می‌داد، تیم قرمز و سفیدپوش مونت‌کارلو میهمان خود را با تک گل دقیقه 62 یوسف فوفانا شکست داد و فاصله 11 امتیازی خود را با پاریسی‌ها حفظ کرد تا شاگردان لوئیس انریکه مجبور شوند یک هفته دیگر برای تثبیت قهرمانی‌شان صبر کنند.

همزمان با این مسابقه مارسی در خانه برابر نیس به تساوی 2-2 رضایت داد و با قرار گرفتن در رده هشتم، بیش از پیش از سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل بعد دور شد.

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

 

در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 58 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از این دو تیم، تیم‌های برست با 53 و لیل با 52 امتیاز در رده‌های  سوم و چهارم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول