Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن، طی حکمی نوراله بیرانوند را به عنوان مشاور مدیر عامل راه آهن در امور برنامه‌ریزی و سرمایه‌ گذاری حمل و نقل منصوب کرد.

به گزارش تین تیوز به نقل از روابط عمومی راه‌ آهن، بیرانوند دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی بوده و از جمله سوابق وی می توان به معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و نقل، معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل و معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ریلی راه آهن ایران حمل و نقل راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم از گسترش پیاده‌راه‌های اطراف میدان مطهری قم پس از اجرای پروژه زیرگذر امام موسی صدر خبر داد.

مجید متین فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به تعیین و تکلیف میدان شهید مطهری در سال ۱۴۰۲ انجام شد، اظهار کرد: در این منطقه از نظر سیما منظر شهری شرایط خوبی حاکم شده است.

وی با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن زیرگذر امام موسی صدر افزود: اجرای این پروژه تأثیر مثبتی برای حذف بی نظمی‌های ترافیکی در میدان مطهری دارد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم تاکید کرد: مطالعات جامعی در زمینه میدان مطهری انجام شده و با بررسی و مطالعه مشاور طرح، قرار است بعد از اجرای زیرگذر امام موسی صدر، محور حدفاصل چهارراه غفاری تا سه راه خورشید و تا مطهری پیاده راه شود؛ البته نه با تعریفی که در حال حاضر از پیاده راه وجود دارد بلکه نقش خودروهای عمومی در این مسیر پررنگ خواهد بود.

متین‌فر تصریح کرد: در هسته مرکزی شهر قم نیاز به همکاری فعال تمام ارگان‌ها داریم و نقش آستانه مقدسه حرم و اداره کل اوقاف در گسترش و پیشرفت و اجرای پروژه‌های مهم شهری بسیار پررنگ است.

وی اضافه کرد: در میدان مطهری هم اراضی وقفی وجود دارد که با همکاری ارگان‌های ذیربط می‌توانیم شرایط بسیار بهتری در این میدان و بافت اطراف آن ایجاد کنیم.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: یکی از پیشنهادهایی ارائه شده استفاده از منابع اراضی ۴۸ هکتاری برای تقویت میدان مطهری بود.

متین‌فر افزود: در این زمینه نیز طراحی خوبی انجام شده تا یک فضای خوب شهری با توجه به بحث‌های تجاری، گردشگری و اقامتی انجام شود و از کنار اجرای این پروژه، اتفاقات خوبی برای قبرستان نو و محدوده اطراف حرم رقم بخورد.

کد خبر 746662

دیگر خبرها

  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • بررسی اولویت‌های امسال هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام
  • برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی