Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:30:57 GMT

انتشار سویه اومیکرون شرایط موجود را شکننده می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۹۵۳۰

انتشار سویه اومیکرون شرایط موجود را شکننده می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، بهمن نقی پور روز چهارشنبه در پنجاه و ششمین جلسه ستاد فرماندهی مدیریت مقابله با کرونای آذربایجان شرقی، بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی شهرها و بخش‌های استان تاکید و اضافه کرد: باید توجه داشت که این گونه رعایت‌ها به همراه توسعه واکسیناسیون تنها راهکار مقابله با گسترش سویه های جدید کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: افزایش واکسیناسیون کرونا از ورود به موج‌های احتمالی آینده جلوگیری خواهد کرد که در این راستا باید اقدامات فوری و سریع از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای افزایش مراکز واکسیناسیون به انجام برسد تا مردم برای تزریق دز سوم به راحتی در مراکز حضور یابند.

نقی پور ضمن قدردان از زحمات کادر بهداشتی و درمانی آذربایجان شرقی و جمع بندی نقاط قابل اجرا، خواستار افزایش روند واکسیناسیون شد و افزود: در این شرایط حساس ضروری است آموزش‌های عمومی در خصوص اهمیت و ضرورت تزریق واکسن کرونا به صورت جدی پیگیری شود.

کد خبر 5397909

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی تبریز سویه اومیکرون کرونا ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا قاسم سلیمانی گرگان آلودگی هوا واکسن کرونا عکس استانها ایلام شیوع کرونا سانحه تصادف سویه اومیکرون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است

به گزارش خبرنگار مهر، عبداله محمدی فیروزجایی ظهر سه شنبه در نشست با نماینده منتخب ساری و میاندورود در مجلس ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در انتقال خون مازندران به چالش‌ها و مشکلات مالی و کمبود منابع انسانی در انتقال خون استان اشاره کرد.

وی اظهار کرد: استان مازندران به دلیل داشتن ۴۷ مرکز درمانی و بیمارستان و حدود ۱۴ هزار بیمار خاص مانند تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی و سرطانی و همچنین گردشگر پذیری و تصادفات جاده‌ای و.. یکی از استان‌های پرمصرف خون و فرآورده‌های خونی در کشور به شمار می‌رود و انتقال خون مازندران موظف به تأمین خون این بیماران و مراکز درمانی است.

وی در ادامه با اشاره به گسترش مراکز درمانی و تخت‌های فعال بیمارستانی در استان و افزایش روز افزون نیاز به خون و فرآورده‌های خونی، حمایت و توجه ویژه نمایندگان استان را در ترویج فرهنگ اهدای خون و همچنین رفع مشکلات بودجه‌ای و منابع انسانی انتقال خون خواستار شد.

عالیه زمانی نماینده منتخب مردم شهرستان ساری و میاندرود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با قدردانی از زحمات مدیرکل و کارکنان خدوم انتقال خون در راستای تأمین نیازهای خونی استان گفت: از آنجایی که رشته تخصصی ام بیهوشی و مراقبت‌های ویژه است، به نقش و جایگاه حساس انتقال خون در تأمین سلامت و حیات بیماران کاملاً واقف هستم و تا جایی که بتوانم در رفع موانع از انتقال خون حمایت می‌کنم.

کد خبر 6086436

دیگر خبرها

  • ناسا یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک را در فضا کشف کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • سهم فرهنگ آب رفت
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟
  • دانشمندان واکسنی ساخته‌اند که می‌تواند با هر گونه سویه ویروسی مبارزه کند
  • اصلاح شبکه آبرسانی روستای گیروناویک شهرستان خوی
  • آماری هولناک از حیوان گزیدگی در کشور