Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروش کجبافی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اولین تورنمنت بین المللی هندبال گرامیداشت دهه فجر به میزبانی استان خوزستان (شهرستان شوشتر) از تاریخ  ۲۳ تا ۳۰ دی ماه با حضور پنج تیم برگزار می شود.

وی افزود: در این پیکارها تیم های ملی گرجستان، ازبکستان، عراق و تیم ملی جوانان و نوجوانان ایران با یکدیگر به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات هندبال خوزستان با اشاره به اینکه تعداد نفرات شرکت کننده و کادر اجرایی مسابقات ۱۵۰ نفر است گفت: روز ۲۳ دی ماه ورود تیم ها بوده و از روز ۲۴ دی ماه مسابقات به صورت رسمی آغاز می شود همچنین روز سی ام مراسم اختتامیه برگزار می شود.

وی افزود: به خاطر کمبود وقت، مراسم افتتاحیه ای برای این تورنمنت نداریم اما مراسم اختتامیه را با حضور مسئولان کشوری و لشکری بسیار باشکوه برگزار می کنیم.

کجبافی گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال نوجوانان و جوانان کشور از چند روز قبل در اهواز آغاز شده و ۱۰ ورزشکار از استان در اردو حضور دارند.

برچسب‌ها فدراسیون هندبال خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هندبال خوزستان اهواز فدراسیون هندبال خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • افزایش دوبرابری قراردادهای تجاری ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان