Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حمزه‌لوپاک با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، گفت: مقرر شده بود منابعی در این خصوص در نظر گرفته شود که بخشی از این کار انجام شده است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه اتوبوس‌رانی مربوط به بخش خصوصی است اما شهرداری به این بخش یارانه نوسازی می‌دهد و متعهد هستند که در این بخش فعالیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای شهر زنجان با بیان اینکه در همین راستا 7 دستگاه اتوبوس بازسازی و تعمیر شده و 40 دستگاه نیز در حال عقد قرارداد است، متذکر شد: از 80 دستگاه اتوبوسی که در ناوگان فعال است، 60 دستگاه تا نیمه اول سال آینده به طور کامل نوسازی شده و کمک‌حال نوسازی ناوگان اتوبوسرانی زنجان خواهد بود.

حمزه لو پاک افزود: در صورت اضافه شدن 36 دستگاه جدید نیز به این ناوگان اضافه شود، ناوگان اتوبوسرانی جوانی در زنجان خواهیم داشت. همچنین در نظر داریم برای ناوگان تاکسی‌رانی نیز این موضوع را تعمیم دهیم.

وی با تاکید بر اینکه هر طرحی معایب و مزایایی به همراه دارد، گفت: اگر این موضوع را به بحث خصوصی‌سازی ناوگان اتوبوسرانی تعمیم دهیم، موافق خصوصی‌سازی صد درصدی این ناوگان نیستیم و بخشی از این ناوگان باید در اختیار شهرداری باشد.

کد خبر 5397946

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر زنجان اتوبوسرانی ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا قاسم سلیمانی گرگان آلودگی هوا واکسن کرونا عکس استانها ایلام شیوع کرونا مراسم تودیع و معارفه سانحه تصادف ناوگان اتوبوسرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر سه شنبه در حاشیه آئین افتتاح جایگاه شارژ خودروهای برقی و بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی در کرج در جمع خبرنگاران گفت: فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل عمومی درون شهری است که در شهر کرج آغاز شد.

وی افزود: معتقدیم که این اتوبوس‌ها ساخت داخل هستند، البته بخشی از نیازهای آنها فعلاً از خارج از کشور تأمین می‌شود و ۵۰ تا ۶۰ درصد قطعات ساخت کشور است که درصدد افزایش این میزان هستیم. اما اساس این دستگاه‌ها در داخل است و ما آنها را به عنوان محصولات داخلی می‌شناسیم.

وزیر کشور با تاکید بر ضرورت توسعه این نقطه تحولی بیان کرد: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اختصاص یارانه‌ای بدین منظور به شهرداری کرج کمک کرد تا بتواند این کار ارزشمند را انجام دهد که در مرحله اول ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی، هر یک با ظرفیت ۴۰ نفر نشسته وارد کرج شد.

وحیدی با اشاره به اینکه پیش بینی‌های لازم برای این پروژه از جمله جایگاه شارژ نیز انجام شده است، عنوان کرد: استفاده از تاکسی‌های برقی در کرج نیز در دستورکار قرار دارد که در صورت اخذ تاییدیه از شورای عالی ترافیک، این تاکسی‌ها وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر می‌شوند.

وی با اشاره به پروژه کنارگذر شمالی کرج ضمن قدردانی از افزایش پیشرفت فیزیکی پروژه از ۳۰ به بیش از ۷۰ درصد مطرح کرد: این پروژه کاملاً بومی و به لحاظ سازه‌ای بسیار ارزشمند است زیرا باید به گونه‌ای ساخته شود که تحمل وزن ۲۰۰ هزار تن را داشته باشد.

وزیر کشور با بیان اینکه این پروژه مقداری نیازمند منابع است که در صورت تأمین احتمال دارد تا پایان سال جاری تکمیل شود، خاطرنشان کرد: این پروژه نقش بسزایی در کاهش ترافیک خواهد داشت و با بهره برداری از آن مسیر ۴۵ دقیقه‌ای از ابتدا تا انتهای کرج، به کمتر از ۱۰ دقیقه کاهش خواهد یافت.

کد خبر 6079911

دیگر خبرها

  • مشکل ارز اتوبوس های جدید را پشت گمرک گذاشت
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد
  • فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه
  • افزایش 14 درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
  • افزایش بهای خدمات اتوبوسرانی مشهد از اول اردیبهشت
  • تصویب نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس