Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - محمد رفیعی دبیر هیات بدمینتون استان سمنان  گفت: اردوی زنان و مردان در رشته بدمینتون برای آماده‌سازی ملی‌پوشان به منظور شرکت در مسابقات بین‌المللی فجر شیراز است که با حضور ۳۸ بازیکن برگزار می‌شود.

اردوی تیم‌ملی بدمینتون بزرگسالان بانوان با شرکت ۱۲ نفر از استان‌های تهران، البرز، کرمان و آذربایجان شرقی از یکم لغایت ۱۱ بهمن در دامغان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی تیم‌ملی بزرگسالان آقایان در سمنان با شرکت ۱۲ بازیکن از استان‌های سمنان، تهران، سیستان و بلوچستان، یزد، کردستان، خراسان‌رضوی، همدان و گیلان و اردوی تیم‌ملی جوانان بانوان در شاهرود با حضور ۱۴ ورزشکار از تهران، آذربایجان شرقی، سمنان، زنجان، خراسان رضوی، فارس و اصفهان برگزار می‌شود.

 اردوی تیم ملی مردان در سمنان و اردوی تیم ملی جوانان بانوان در شاهرود هر دو در فاصله زمانی یکم تا یازدهم بهمن برگزار می‌شود.

 نفرات برتر این رقابت‌ها جهت شرکت در مسابقات بین‌المللی دهه فجر اعزام می‌شوند که از ۱۳ الی ۱۶ بهمن ماه در شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی اردو تیم ملی برگزار می شود اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال جاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

معاون فرهنگی دانشگاه تهران از برگزاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در سال جاری در دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  شهبازی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران در نشست خبری که امروز برگزار شد، گفت:دانشگاه تهران امسال جشن ۹۰ سالگی خود را در صورتی برگزار می‌کند که واگذاری سنت دانشگاهی به دانشگاه تهران واگذار شد که شورای عالی انقلاب فرهنگی  درخواست دانشگاه تهران را در این زمینه مصوب کرد.


وی افزود: دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور وظیفه پیدا کرد که این سنت دانشگاهی را پیگیری کند و جشن ۹۰ سالگی هم با این رویکرد برگزار می‌کند.
وی ادامه داد:امسال ۹۰رویداد در دانشگاه تهران برگزار می‌کند که اولین رویداد نمایشگاه کار است که دومین دوره آن در خرداد ماه برگزار می‌شود.


شهبازی اضافه کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتباط بیشتر دانشجویان با صنعت است که شبکه سازی به عنوان شعار نمایشگاه انتخاب شده و تلاش ما ازن است که بحث مهارت آموزی را داشته باشیم.


معاون فرهنگی دانشگاه تهران افزود: سال قبل استقبال خوبی صورت گرفت و امسال هم با توجه به حضور صنایع و سازمان‌های مختلف دانشجویان بتوانند ارتباط مورد نظر خود را بگیرند.


وی اظهار داشت: اردو‌های مهارت آموزی را در سال جاری در دانشگاه تهران خواهیم داشت و نمایشگاه کار هم این چرخه را تکمیل می‌کند.

دیگر خبرها

  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • کامران در وزن ۹۷ کیلوگرم به چرخه آمد/ بررسی وضعیت یزدانی در اردو
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • سال جاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت