Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، تفاهمنامه همکاری حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی طی مراسمی با حضور چند تن از معاونین و مدیران این دو نهادبه امضاء رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این مراسم با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور به سمت ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اظهار کرد: امیدوارم با تلاش بیش از پیش شما، شاهد شکوفایی و افتخارآفرینی هرچه فزون‌تر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعثه مقام معظم رهبری؛ خانه دوم سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در امور بین‌الملل

حجت‌الاسلام والمسلمین نواب گفت: بعثه مقام معظم رهبری خانه دوم سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در امور بین‌الملل بوده و هست.

وی این تفاهمنامه را در جهت همکاری و هم‌افزایی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ارزشمند خواند و تأکید کرد: در این تفاهمنامه به دنبال آن هستیم تا از نیروهای فعالی که در جهان اسلام فعالیت مثمرثمری دارند، به نحو مطلوب‌تری برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، دینی و علمی استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با بعثه مقام معظم رهبری در جهت هماهنگی بین مبلغین و استفاده از ظرفیت آنان در جهت جریان سازی پویش‌های فرهنگی و بین‌المللی را ضروری دانست.

لزوم افزایش تعامل و همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و بعثه مقام معظم رهبری

حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور نیز در سخنانی، تأسیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را یک تحول انقلابی در حوزه فرهنگی بین‌المللی دانست و مطرح کرد: هدف اصلی از تأسیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بازسازی انقلابی ساختارها و پرهیز از تشتت فعالیت‌ها در عرصه فرهنگی بین‌المللی برای رسیدن به اهداف عالی سازمان است.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افزود: با توجه به شعار دوره دهم «دیپلماسی فرهنگی در تراز چهل واره گام دوم انقلاب اسلامی» از توصیه‌های مقام معظم رهبری در مسیر رویکردهای سازمان به عنوان قرارگاه مشترک فعالیت‌های فرهنگی بین‌المللی کشور استفاده می‌کنیم.

وی گفت: ما برای شکل دهی قرارگاه مشترک فعالیت‌های فرهنگی بین‌المللی کشور و ایفای نقش قرارگاهی، تلاش بسیاری خواهیم کرد تا هماهنگی گسترده‌ای بین نهادهای فرهنگی به ویژه بعثه در خارج از کشور داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور آمادگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای افزایش تعامل و همکاری با بعثه مقام معظم رهبری را اعلام کرد و گفت: همکاری بین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و بعثه مقام معظم رهبری دیرپا بوده و امیدواریم این همکاری‌ها با امضای تفاهمنامه، رونق بیشتری پیدا کند.

هشدار مقام معظم رهبری در باره عواقب عدم شفافیت سازی حقایق

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت اهتمام مضاعف در رابطه با روایت درست حقایق برای مردم گفت: ایشان چندی پیش در جلسه‌ای تأکید داشتند که اگر حقایق را روایت نکنیم، دشمن با دروغ و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند و دروغ می‌گویند. این هشدار و نگرانی حضرت آقا به خصوص در شرایط فعلی، باید بیش از پیش مورد توجه گیرد.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی عنوان کرد: ما هم در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تلاش می‌کنیم تا روایت صحیحی از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در خارج از کشور به جهانیان به نمایش بگذاریم.

وی افزود: در جریان موسم حج هم وظیفه اصلی مبلغان، روایت گری است که امیدواریم با برقراری موسم حج، شرایط حضور زائران ایرانی فراهم شود تا ما روایت‌های صحیح خود را مطرح کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور با بیان اینکه بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری در راستای تمدن سازی است، اظهار کرد: ما انقلاب اسلامی را یک پدیده‌ای زنده و همواره رو به رشد و توسعه می‌دانیم و یکی از وظایف سنگینی که در گام دوم انقلاب به عهده ما است، مسئله تحقق تمدن نوین اسلامی خواهد بود. برای این منظور، نیاز به موضوع امت اسلامی داریم و باز هم به مجموعه بعثه به عنوان یک فرصت برای تحقق وحدت اسلامی و شکل گیری امت اسلامی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی نگاه می‌کنیم.

برچسب‌ها سازمان حج و زیارت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بعثه مقام معظم رهبری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بعثه مقام معظم رهبری سازمان حج و زیارت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بعثه مقام معظم رهبری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ولی فقیه در امور حج و زیارت حجت الاسلام والمسلمین بعثه مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری فرهنگی بین المللی ایمانی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم، صاحبان حق در جهت تحقق شعار سال تمام توان خود را به کار گیرند

  حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی  ضمن تبریک سال جدید که با ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی مقارن شده است، بیان کرد: آرزوی طول عمر پربرکت برای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، از خداوند متعال، سالی توأم با سلامت و آرامش و سرشار از برکت و معنویت برای همه ملت ایران به‌ویژه مردم شریف ایرانشهر مسئلت دارم و عزت، عظمت و اقتدار روزافزون ملت ایران را از خداوند متعال خواستارم.
 
وی افزود: انتظار است مردم، به‌عنوان صاحبانِ حق، در جهت تحقق شعار سال، ضمنِ مطالبه‌گری، وارد میدان شده و تمام سرمایه و توان خود را به کار بگیرند.
 
 این خطیب جمعه ادامه داد: از مسئولان نیز درخواست می‌کنم در جهت تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) و عملیاتی‌کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری وظایف خودشان را انجام داده، تلاش خود را مضاعف کنند.
 
 وی اضافه کرد: مشکلات اقتصادی در سالهای اخیر، به‌نوعی مهم‌ترین رنجش مردم بوده و تمام مسئولین باید به جهت برطرف‌کردن این مشکل اقتصادی مردم، تمام همت و تلاش خودشان را کنند.
 
 امام‌جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: در محدوده جغرافیایی ایران اسلامی ما، هیچ‌کس به‌اندازه مقام معظم رهبری، قدردان این مردم نبوده است و از همین جهت هم شما می‌بینید همه شعارهای سال‌های اخیر، دررابطه‌با معیشت و مشکلات اقتصادی مردم قرار دارد.
 
 وی گفت: امسال نیز که سال جهش تولید با مشارکت مردم است، به‌نوعی مردمی‌سازی اقتصاد است و باید از توان و ظرفیت مردم استفاده بکنیم.
 
بزمانی عنوان کرد: مسئولین ضمن احصاء و شناخت ظرفیت‌های مردم، ورود سرمایه‌های مردمی به بخش تولید را بسترسازی کرده و فضای کسب‌وکار را تسهیل کنند.
 
 وی با اشاره به هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری از جمله مهار تورم و نزدیک بودن به قله‌های پیشرفت، اظهار کرد: در بحث انتخابات، دشمن تلاش می‌کرد که حضور و مشارکت مردم را کمتر داشته باشیم که الحمدلله با تیزهوشی مقام معظم رهبری، حضور و مشارکت ۴۱ درصدی مردم را شاهد بودیم.
 
امام جمعه ایرانشهر اضافه کرد: از رهنمودها و عنایات مقام معظم رهبری به جهت پدری، عاطفه، مِهر و علاقه‌مندی که نسبت به مردمان استان سیستان و بلوچستان دارند و در آغازین روزهای سال هم به تلخی‌های سال گذشته اشاره کردند که یکی از آنها، سیل بلوچستان بود، تشکر می‌کنیم و امیدواریم که سایه مقام معظم رهبری بر سر این مردم مستدام باشد.
 
 بزمانی تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان نیز صمیمانه تشکر و قدردانی خودشان را بابت این نگاه، از مقام معظم رهبری دارند و امید است با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه ا… الاعظم مهدی موعود (عج) و با پیروی از رهبری‌های حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی) موفق و موید باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری
  • امضای تفاهمنامه همکاری وزارت مهاجرین طالبان با موسسات خصوصی
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  •  نقش حوزه علم و فناوری در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری
  • دیدار اسماعیل هنیه با مقام معظم رهبری (عکس)
  • حکم مقام معظم رهبری درباره برگشت شخص روزه‌ دار به وطن خویش
  • آیت‌الله سعیدی: شعار سال چراغ راه مسئولان باشد
  • خواندن یک شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور مقام معظم رهبری
  • تیم مدیریتی ایلام در مسیر تحقق شعار سال حرکت می‌کنند
  • مردم، صاحبان حق در جهت تحقق شعار سال تمام توان خود را به کار گیرند