Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت های بیسبال غرب آسیا به میزبانی البرز پیش از این قرار بود  که در مهرماه  امسال برگزار شود که به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا زمان برگزاری آن به تعویق افتاده است.

شهرام شفایی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به لغو شدن این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا،  ۲ تاریخ  برگزاری در اردیبهشت و تیرماه سال ۱۴۰۱ به فدراسیون جهانی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیش بینی ما بر این است که این رقابت ها در تیر سال آینده برگزار شوند خاطر نشان کرد: هدف این است که این رقابت ها به صورت قطعی در زمانی برگزار شوند که دیگر مجبور به تغییر زمان آن نباشیم.

شفایی گفت: در این دوره از رقابت ها ورزشکارانی از ایران، پاکستان، هندوستان، سریلانکا و عراق حضور خواهند داشت.

رییس انجمن بیسبال و سافت بال استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به میزبانی این استان برای برگزاری رقابت های دور نهایی لیگ بزرگسالان آقایان در اردیبهشت ۱۴۰۱ اشاره و تصریح کرد: ورزشکارانی از استان های تهران، بوشهر، قم، خراسان رضوی، گیلان و اصفهان در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

برچسب‌ها بیسبال و سافت بال پاکستان البرز سریلانکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیسبال و سافت بال پاکستان البرز بیسبال و سافت بال پاکستان البرز سریلانکا رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۰۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین

دو تیم فوتبال استقلال و شمس‌آذر قزوین از سری رقابت‌های هفته ۲۴ لیگ برتر ایران روز جمعه ساعت ۱۸ به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. دیدار رفت این دو تیم در قزوین با نتیجه ۲ بر ۲ پایان رفت.

tags # استقلال سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
  • نوزدهمین دوره جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • نوزدهمین جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • تاریخ برگزاری سه هفته پایانی لیگ برتر اعلام شد