Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراتب ثبت ملی خانه پدری سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در فهرست آثار واجد ارزش تاریخی- فرهنگی از سوی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استاندار کرمان ابلاغ شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ مراتب ثبت ملی خانه پدری سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در فهرست آثار واجد ارزش تاریخی- فرهنگی از سوی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استاندار کرمان ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ابلاغ عزت‌الله ضرغامی خطاب به علی زینی‌وند آورده است: 

در اجرای بند (ج) ماده واحده قانون تشکیل سازمان میراث‌فرهنگی کشور مصوب ۱۳۶۴ مجلس شورای اسلامی و بند ششم ماده سوم قانون اساسنامه سازمان میراث‌فرهنگی کشور مصوب ۱۳۶۷ مجلس شورای اسلامی و ماده 15 قانون حمایت و مرمت و احیای بافت های تاریخی فرهنگی مصوب 1398 مجلس شورای اسلامی مبنی بر ثبت آثار ارزشمند منقول و غیر منقول فرهنگی- تاریخی کشور در فهرست آثار ملی و شهرستان‌های ذیربط، مراتب ثبت اثر فرهنگی- تاریخی «خانه پدری سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی» واقع در استان کرمان، شهرستان رابر، بخش هنزا، دهستان جواران، روستای قنات ملک که پس از طی تشریفات قانونی لازم به شماره 411 مورخ 14/10/1400 در فهرست آثار واجد ارزش تاریخی – فرهنگی به ثبت رسیده است ابلاغ می‌شود.

اثر مذکور تحت حفاظت و نظارت این وزارتخانه است و هر گونه دخل و تصرف، توسعه و مرمت و یا بازسازی اثر با تایید و نظارت این وزارتخانه ممکن خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خانه پدری سردار فهرست آثار میراث فرهنگی مراتب ثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

در آستانه روز ارتش نیروهای ارتش مستقر در کرمان با حضور در گلزار شهدا با سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3069768 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ضرغامی: میراث ملموس و ناملموس از هم جدا نیستند
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • ثبت ۱۸ اثر تاریخی همدان در فهرست میراث‌ملی کشور
  • آغاز کف سازی خانه محصصی لاهیجان
  • ۳۵ بنا طی سال گذشته در اردبیل مرمت و بازسازی شد
  • ثبت ۲۵ اثر استان اردبیل در فهرست آثار ملی کشور و یک اثر در فهرست آثار جهانی
  • ثبت ۴ اثر خراسان جنوبی در فهرست میراث جهانی
  • ثبت ۲۰ اثر خراسان جنوبی در فهرست میراث‌ملی و ۴ اثر در میراث جهانی
  • ثبت ۲۰ اثر در فهرست میراث‌ملی کشور و ۴ اثر در میراث جهانی
  • کشف یک گوردخمه ساسانی در شیراز + تصاویر