Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بیت کوین در حال حاضر بالاتر از سطح حمایت ۴۰ هزار دلار در حال معامله است. در ۲۴ ساعت گذشته ارزش این ارز دیجیتال افزایش یافته است، بر اساس شواهد گویا خریداران شروع به بازگشت به بازار کرده‌اند.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۰۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۱ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۳۷.۹۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۸۵.۰۴ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۰۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۸.۴۲ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۶۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی

قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۲۲ دی ۱۴۰۰؛

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان) بیت کوین ۴۲,۵۷۴ ۱,۲۱۷,۹۹۲,۹۰۷ اتریوم ۳,۲۳۲ ۹۲,۴۶۹,۵۱۸ تتر ۱ ۲۸,۶۱۸ بایننس کوین ۴۵۸ ۱۳,۱۱۶,۵۳۴  ای بایننس کوین ۱ ۲۸,۶۱۵ سولانا ۱۳۸ ۳,۹۶۸,۹۱۴

کد خبر 649587 برچسب‌ها رمزارز اتریوم ارز دیجیتال بیت‌کوین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رمزارز اتریوم ارز دیجیتال بیت کوین ارز دیجیتال بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار رشد کرد / قیمت روز ارزهای مبادله‌ای

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در معاملات امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۸۹۵ تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید:
آماده سقوط قیمت دلار باشید

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۵۳۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۴۲۹ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۰۶ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۱۱ تومان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228030 برچسب‌ها دلار

دیگر خبرها

  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • برنج هم از تورم جا نماند!
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • بیت کوین صعود کرد
  • دلار رشد کرد / قیمت روز ارزهای مبادله‌ای