Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی منتخبین قرعه کشی پروژه ۸۱۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن شهر اراک اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ اسامی منتخبین قرعه کشی پروژه ۸۱۰۰ واحدی مسکن ملی اراک(اوقاف) اعلام شد و بر اساس اطلاعیه اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی مراحل بعدی از طریق پیامک به اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتخبین می بایست ضمن اجتناب از مراجعه حضوری پس از دریافت پس از دریافت پیامک نسبت به واریز وجوه اعلامی در زمان مشخص شده اقدام نمایید، میزان آورده نقدی مرحله اول برای این پروژه واریز ۴۰ میلیون تومان به حساب مسدودی افتتاح شده برای متقاضی در بانک مسکن است و با توجه به تأمین زمین پروژه از سوی اوقاف متقاضیان می بایست حق پذیره اولیه مربوط به سازمان اوقاف به مبلغ ۲۶ میلیون تومان را نیز به حساب این سازمان واریز نمایند.

در مرحله قبلی طرح اقدام ملی در شهر اراک ۹۸۶۳ نفر ثبت نام کرده بودند که ۵۳۰۰ نفر واجد شرایط و ۲ هزار نفر در پروژه کوی سردار سلیمانی و کوی کوثر ساماندهی شدند همچنین برای ۳۳۰۰ نفر باقی مانده از قرعه کشی قبلی در طرح ۸۱۰۰ واحدی تخصیص پروژه انجام گرفته است، در این پروزه ۲۳۰۰ واحد نیز بر اساس مصوبه شورای مسکن به استناد تفاهم نامه های انجام گرفته با وزارت راه و شهرسازی به دستگاه های دولتی اختصاص پیدا کرده است و باقی مانده ظرفیت بین متقاضیان قرعه کشی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی همچنین از ممنوعیت واگذاری امتیاز واحدهای طرح ملی مسکن خبر داد و اعلام کرد:‌ امتیاز این قبیل افراد باطل می شود همچنین واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.

مرزبان در این رابطه خاطرنشان کرد : در صورت مبادرت به واگذاری امتیاز به غیر، علاوه بر اقدام قانونی علیه افراد متخلف، امتیاز آن‌ها باطل و افراد خریدار نیز از هیچ حقوقی بهره‌مند نخواهند شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ۸۱۰۰ واحدی قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای دریافت جایزه‌های بلو، هنوز فرصت دارید / 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر

سرویس رند بلو خدمت مفیدی از بلوبانک سامان است که با فعال کردن آن می‌توانید پول خردهای خود را در هر تراکنش پس‌انداز کنید؛ قطره‌قطره جمع کنید تا دریایی به وسعت دلخواه خودتان بسازید.   حالا در کنار تمام مزیت‌هایی که سرویس رند بلو آفریده، جوایزی هم برای استفاده‌کنندگان این سرویس در نظر گرفته‌شده: ۱۰ جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی، ۲۰ جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی و ۲۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی.   البته برای برنده شدن این جوایز، تا پایان روز دوم خردادماه فرصت دارید؛ قرعه‌کشی بلو، 3.3.3 برگزار خواهد شد. جزییات بیشتر را از اینجا هم می‌توانید ببینید.    چطور شانس خودم را برای برنده‌ شدن جوایز امتحان کنم؟ با فعال کردن سرویس رند در اپلیکیشن بلو می‌توانید یکی از کسانی باشید که برنده‌ جوایز ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیونی می‌شوند.   با کسب حداقل ۲۰۰ امتیاز می‌توانید در قرعه‌کشی ۲۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی، با کسب حداقل ۱۰۰۰ امتیاز در قرعه‌کشی ۱۰۰ میلیون تومانی و با کسب حداقل ۲۰۰۰ امتیاز می‌توانید در قرعه‌کشی جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی شرکت داده شوید.   البته با داشتن ۲۰۰۰ امتیاز در سه قرعه‌کشی ۲۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ شرکت داده می‌شوید. با داشتن حداقل ۱۰۰۰ امتیاز در دو قرعه‌کشی ۱۰۰ و ۵۰، و با داشتن ۲۰۰ امتیاز تنها در یک قرعه‌کشی 50 میلیون تومانی شرکت داده می‌شوید.   امتیازهای من چطور حساب می‌شود؟ امتیاز شما، جمع امتیاز دو بخش است. بخش اول براساس تعداد تراکنش‌های رُند شده‌ شماست که برای هر تراکنش رُند شده، یک امتیاز خواهید گرفت. بخش دوم براساس مبلغ رُند شده‌ خریدهای شماست که برای هر ۱۰ هزار تومان مبلغ رُند شده در پایان هر روز یک امتیاز دریافت می‌کنید.   چطور می توانم بفهمم چه امتیازی گرفته‌ام و در کدام قرعه‌کشی شرکت داده خواهم شد؟ از داخل اپلیکیشن بلو و قسمت بلوکلاب می‌توانید امتیاز کل خود را مشاهده کنید که امتیازهای شما در پایان هر روز محاسبه و به‌روزرسانی می‌شود. در بلوکلاب، کنار هر سطحی که امتیاز لازم آن را کسب کرده باشید، علامت تیک را خواهید دید.     برای استفاده از سرویس رند باید چه کار کنم؟ *  ابتدا وارد اپلیکیشن بلو شوید و از گزینه‌های پایین صفحه روی علامت خانه کلیک کنید. 

**  پایین موجودی حساب خود گزینه‌ «باکس» را می‌بینید، آن را انتخاب کنید. بعد از انتخاب گزینه‌ «باکس جدید» یک باکس با اسم و عکس دلخواه خود ایجاد کنید. 

***  بعد از فعال کردن رُند باید از بین گزینه‌های ۵، ۱۰، ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ هزار تومان انتخاب کنید که می‌خواهید مبلغ تراکنش شما تا چه عددی رُند شود.   حالا رند برای شما فعال شده است و بعد از هر تراکنش، این سرویس به ‌صورت خودکار تا مبلغی که انتخاب کرده‌اید را رُند می‌کند و باقی مبلغ را در باکس انتخابی شما پس‌انداز می‌کند. باکس‌ها می‌توانند برای اهداف و مصارف مختلفی که در نظر دارید ساخته شوند؛ به راحتی می‌توانید از یک تا ۱۰ باکس متفاوت بسازید.   امکان فعال کردن سرویس رُند برای تمام باکس‌های شما وجود دارد اما فقط می‌توانید روی یکی از باکس‌های خود آن را فعال کنید.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان
  • تحویل پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
  • 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر
  • برای دریافت جایزه‌های بلو، هنوز فرصت دارید / 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر
  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت
  • لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد
  • قرعه نوشاد در مسابقات قهرمانى جهان ماکائو مشخص شد
  • واگذاری ۶ هزار قطعه زمین به متقاضیان مسکن همدان