Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-23@09:41:21 GMT

قیمت ارز‌های دیجیتالی در ۲۲ دی

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۱۵۸۱

قیمت ارز‌های دیجیتالی در ۲۲ دی

ایران اکونومیست- قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

بیت کوین در حال حاضر بالاتر از سطح حمایت ۴۰ هزار دلار در حال معامله است. در ۲۴ ساعت گذشته ارزش این ارز دیجیتال افزایش یافته است، بر اساس شواهد گویا خریداران شروع به بازگشت به بازار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۰۶.۱۱ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۳۷.۹۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۸۵.۰۴ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۰۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۸.۴۲ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۶۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۲۲ دی را در ادامه این خبر ببینید؛

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان) بیت کوین 42,574 ۱,۲۱۷,۹۹۲,۹۰۷ اتریوم 3,232 ۹۲,۴۶۹,۵۱۸ تتر 1 ۲۸,۶۱۸ بایننس کوین 458 ۱۳,۱۱۶,۵۳۴  ای بایننس کوین 1 ۲۸,۶۱۵ سولانا 138 ۳,۹۶۸,۹۱۴  

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ارز دیجیتال بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۶۶,۵۵۶.۱۰ دلار معادل ۴۳,۵۶۰,۹۶۷,۰۰۰ ریال اعلام شد. بیت کوین امروز در بیشترین مقدار ۶۷,۲۱۵.۳۸ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته ۷۰.۰۳ افزایش قیمت داشت.

منبع: انتخاب

tags # بیت کوین سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • برنج هم از تورم جا نماند!
  • قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • بیت کوین صعود کرد
  • هاوینگ بیت کوین چیست، چه زمانی رخ می‌دهد و چرا می‌تواند باعث افزایش سرسام آور قیمت شود؟
  • هاوینگ بیت کوین چیست، چه زمانی رخ می‌دهد و چرا می‌تواند باعث افزایش سرسام آور قیمت آن رمز ارز شود؟
  • بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟ / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • چهارمین هاوینگ بیت کوین انجام شد
  • بازار رمزارز‌ها / قیمت بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟