Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد جباری نماینده مردم هرمزگان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس در مورد انتظارات عمومی از سفر رییس جمهور به استان هرمزگان اظهار کرد: مردم می خواهند طعم شیرین سفر رییس جمهور را در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ببینند و برنامه‌ریزی در هر سه بخش در این باره مهم و ضروری است.

وی با بیان این که آزادکردن تردد خودروی مناطق آزاد که بار مالی برای دولت هم ندارد و مردم هم فورا آثار آن را می‌بینند، می‌تواند یکی از مصوبات مهم و کلیدی این سفر باشد اما اصل ماجرا آن است که هرمزگان در زمینه زیرساخت با عقب‌ماندگی‌های زیادی روبرو است و ما در بحث راه روستایی، بهداشت و درمان، آب منطقه‌ای و آب از متوسط کشوری عقب افتاده‌ایم و این مهم را دولت آقای رییسی می‌تواند با مصوباتی راهگشا، جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم غرب هرمزگان همچنین عنوان کرد: در حوزه اقتصاد دریا محور و بخصوص در رونق دهی به اقتصاد بندرلنگه و روستاهای ساحلی غرب هرمزگان نیز مجموعه نکات و موضوعاتی را با رویکرد توجه به اقتصاد ساحلی این مناطق با دولت در میان گذاشته‌ایم که توجه به آنها می‌تواند سبب شکوفایی اقتصاد محلی و رونق معیشت مردم شود.

جباری جهت دهی به توسعه حمل و نقل ریلی به شرق و غرب هرمزگان را نیز مورد تأکید قرار داد و گفت: در حوزه حمل و نقل ریلی به توسعه کریدور شرق به غرب کشور از مسیر شهرهای ساحلی توجهی نشده و این مهم می‌تواند یکی از محورهای تصمیمات بلند مدت دولت قرار گیرد.

وی اظهار کرد: با وجود کارهای بزرگی که در زمینه انتقال آب به غرب هرمزگان صورت گرفته اما هنوز بسیاری از روستاها و کانون‌های جمعیتی ما در بستک، بندرلنگه و پارسیان تشنه هستند و ما از دولت می‌خواهیم که رویکرد توسعه آبشیرین‌کن‌ها را با رفع نیاز این شهرها و روستاها همراه کند تا توسعه این مناطق تحت الشعاع نبود آب قرار نگیرد.

عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران با اشاره به این که اکنون آب از هرمزگان قرار است کویر مرکزی ایران را سیراب کند و لذا نباید دیگر شهر و روستایی در هرمزگان گرفتار کمبود آب باشد، اضافه کرد: رونق دادن به بنادر کوچک و بزرگ شرق استان، رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان، راه روستایی، تکمیل سریع‌تر کریدورهای غربی استان و بهره‌گیری از خط گوره - جاسک برای استقرار صنایع پایین دستی حوزه نفت از جمله دیگر موضوعاتی است که باید در کنار ایجاد آرامش روانی برای مردم در موضوع تقسیمات کشوری به آن توجه لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ 88055

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز غرب هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- حسین محمدی با بیان این که هلدینگ ایسیکو، ارتقای کیفیت در ارایه تمامی خدمات چند وجهی، صنعتی و لجستیکی را محور فعالیت‌های خود قرار داده است، افزود: به منظور توسعه پایدار کیفیت خدمات و با هدف تسریع و تمرکز در ارتقا و استمرار بهبود کیفیت، ساختار مدیریت کیفیت با تیمی متخصص و مجرب برای اولین بار در صنعت خودرو کشور در این شرکت ایجاد شد.

روابط عمومی ایسیکو اعلام کرد، وی افزود: از دستاوردهای کلان و مورد انتظار برنامه‌های امسال می‌توان به ارتقای تضمین کیفیت خدمات لجستیکی، کاهش و بهینه‌سازی هزینه‌های کیفی لجستیک، کاهش زمان انتظار تحویل کالا (ورق، قطعه، بدنه رنگ شده، خودرو) و کاهش توقفات ناشی از خدمات لجستیکی اشاره کرد. 

محمدی با اشاره به فعالیت‌هایی که در راستای ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۴۰۲ در این شرکت انجام شده، گفت: سال گذشته چشم‌انداز و نقشه راه کیفیت در شش گام طراحی شد که پیرو آن برنامه‌ها و پروژه‌های زیرساختی نیز تعریف و اجرایی شد. 

وی گفت: به منظور رشد متوازن و حرکت به سمت تعالی، به صورت مستمر عارضه‌ها و نقاط قابل بهبود را شناسایی و پروژه های کیفی را بر اساس آن برنامه‌ریزی و عملیاتی می‌کنیم.

گفتنی است، شرکت ایسیکو به عنوان متولی ارایه خدمات متنوع و گسترده لجستیکی در صنعت خودرو کشور خدماتی نظیر حمل و نقل ریلی، هوایی، دریایی و جاده‌ای و ... را به شرکت‌های بزرگ صنعتی ارایه می‌دهد.

از دیگر فعالیت‌های این شرکت می‌توان به خدمات متنوع فنی و تخصصی نظیر انبارداری و سنکرون، کراس داکینگ (انبار عبوری)، تعمیرات و نگهداری تجهیزات سبک و سنگین لجستیکی، طراحی، ساخت و مدیریت گردش پالت (ظروف حمل) اشاره کرد. 

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • تکلیف واردات خودروهای کارکرده چه شد؟
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • جزئیات تازه درباره مجوز واردات خودروهای کارکرده
  • تکمیل طرح‌های زیرساختی به توسعه شهرستان سبزوار منجر می‌شود
  • مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان شد
  • آزاد ارمکی: رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • سپاه خود را وقف مردم کرده است
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم