Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،احمد تشکینی روز چهارشنبه در نشست با فعالان اقتصادی استان هرمزگان افزود: در این راستا مکاتبه ای با تمام سازمان های صنعت، معدن و تجارت های استان های سراسر کشور انجام شده است که کمیته ای را تشکیل دهند و در این کمیته چارچوب اولیه مورد بازبینی قرار گرفته و پس از نهایی شدن جهت اجرای برنامه عملیاتی اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: طرح آمایش سرزمین  ۲ اولویت اصلی را دنبال می کند که اولویت نخست تهیه یک نقشه صنعتی، معدنی و تجاری برای هر استان به تفکیک شهرستان ها بوده و اولویت بعدی اینکه مشخص می شود که متناسب با این ظرفیت در چهار سال آینده برای احیا و توسعه واحدهای صنعتی راکد، احیای معادن، توسعه فعالیت های اقتصادی فعال و کارآمد، توسعه زیرساخت ها و شهرک های صنعتی و تکمیل طرح های اقتصادی نیمه تمام بالای ۶۰ درصد چه برنامه هایی را داشته باشیم.

رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهارداشت: با انجام طرح آمایش می توان تخصیص منابع را برای طرح های مختلف اقتصادی و صنعتی هر استان و حتی شهرستان به خوبی  و بر اساس برنامه انجام داد.

 تشکینی همچنین در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: برنامه عملیاتی استان هرمزگان نیز به تفکیک شهرستان های آن  چند روز پیش نهایی شده و به سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان ارسال شده است که امیدواریم ظرف مدت ۱۰ تا ۱۵ روز آینده کمیته را تشکیل دهند و چارچوب را نهایی کرده و به حوزه ستاد وزارتخانه ارسال کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر برنامه آمایش صنعتی، معدنی و تجاری وزارت صمت در استان سیستان و بلوچستان نیز به عنوان نخستین استان نقشه اولیه آن تهیه شده است و در حال جمع‌بندی می باشد.

 طرح آمایش سرزمین برای کشور یک ضرورت است که مقرر شده تمامی فعالیت‌های صنعتی، تجاری و اقتصادی از طریق این طرح انجام شود.

رییس جمهور، رییس سازمان برنامه و بودجه و وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی طرح آمایش را در اولویت کاری خود قرار داده‌اند و از این پس تخصیص منابع در این حوزه ها و به پروژه‌های آنها، بر اساس این طرح انجام می شود.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه اقتصادی هرمزگان موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه اقتصادی هرمزگان وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه اقتصادی هرمزگان موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی معدن و تجارت طرح آمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی

تیمور پورحیدری با اشاره به اینکه ۶۰ نشان تجاری شاخص صنعتی در گیلان فعالیت می‌کنند، گفت: برای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، این ارزیابی‌ها در راستای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، بهره‌برداران نمونه معدنی و انتخاب کارآفرین ملی انجام می‌شود.

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه ارزیابی‌ها در استان انجام می‌شود افزود: واحد‌های صنعتی و معدنی برای حضور در این فرایند پس از تکمیل فرم‌های مربوطه تا ۲۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند که به صورت حضوری به دفتر معاون امور صنایع و معادن اداره کل مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • نقشه تجاری ایران و پاکستان، دو همسایه ای که در تجارت غریبه بودند + جدول
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • نقشه تجاری ایران و پاکستان؛ دو همسایه ای که در تجارت غریبه هستند
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی