Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفرات اول مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به طور مستقیم راهی رقابت های آسیایی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ از صبح امروز چهارشنبه ۲۲ دیماه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور کشتی‌گیران ۳۱ استان به مدت سه روز در سالن امام خمینی (ره) استادیوم آزادی گرگان شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن یزدانی، کامران قاسم پور، علیرضا سرلک، محمد نخودی، امیرحسین زارع و مجتبی گلیج از مدال‌آوران رقابت‌های جهانی نروژ در این دوره از مسابقات حضور ندارند .

طبق اعلام فدراسیون کشتی؛ سایر کشتی گیران مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی باید در این مسابقات شرکت کنند و بجز نفرات مذکور که به دلیل مدال آوری در نروژ از شرکت در مسابقات معاف هستند، سایر نفرات در صورت غیبت از چرخه‌ انتخابی تیم ملی کنار گذاشته می شوند.

این دوره از مسابقات اهمیت بسیار بالایی دارد لذا سهمیه‌های اضافی برای استان‌های مازندران (۱۰ نفر) ، تهران (۵ نفر) و لرستان (۵ نفر) که در رقابت‌های نروژ نماینده داشته‌اند در نظر گرفته شده است.

بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، نفرات اول این مسابقات به طور مستقیم راهی رقابت های آسیایی خواهند شد، نفرات دوم و سوم در جام تختی کشتی خواهند گرفت و بقیه نفرات از امکان حضور در رقابت های انتخابی جام تختی برخودار خواهند بود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا کشتی آزاد انتخابی تیم ملی امام خمینی کشتی تیم ملی رقابت گلستان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  در پایان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۹ نشان رنگارنگ و کسب ۲۰۰ امتیاز بالاتر از قرقیزستان میزبان و ژاپن بر بام آسیا ایستاد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • قالیباف قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی را تبریک گفت
  • پیام قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی
  • پیام تبریک قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی