Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام دستورالعمل پنجمین مرحله رقابت‌های آزاد تیراندازی به اهداف پروازی در رشته‌های تراپ و اسکیت آقایان و بانوان، ثبت‌نام این رقابت‌ها از 3 بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش برنا، این فدراسیون در نظر دارد به‌منظور تعمیم و گسترش ورزش تیراندازی و همچنین ایجاد فرصت پیشرفت برای علاقه‌مندان، تکمیل جدول رنکینگ و شناسایی نفرات برتر، پنجمین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در سال 1400 را در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها در رشته تراپ آقایان و بانوان در تاریخ 13 الی 15 بهمن و در رشته اسکیت آقایان و بانوان 19 الی 21 بهمن‌ماه سال جاری در سایت اهداف پروازی زنده‌یاد محمدعلی اینانلو برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در این رقابت‌ها باید از ساعت 15 روز یکشنبه 3 بهمن با مراجعه به سایت فدراسیون تیراندازی به آدرس www.regirissf.ir  مراجعه و تا ساعت 15 روز چهارشنبه 6 بهمن‌‌ماه نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است بعد از تکمیل ظرفیت هیچگونه ثبت‌نامی صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام//

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیراندازی جدول اسکیت فدراسیون تیراندازی اهداف پروازی اهداف پروازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۲۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری ورزشکار کهگیلویه‌ و بویراحمدی در مسابقات تیراندازی منطقه‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسابقه تیراندازی اهداف پروازی منطقه‌ای آزاد کشور به میزبانی استان بوشهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد عالیشهر بوشهر برگزار شد که در پایان آقایان نعمت میراحمدی و محمد یادسار هردو فارس در بخش انفرادی بر سکوی قهرمانی و نائب قهرمانی ایستادند. همچنین پژمان التیامی از کهگیلویه و بویراحمد نیز به مقام سوم این مسابقه رسید در بخش تیمی این مسابقات که با حضور استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد با حضور، ۴۳ تیرانداز برگزار شد تیم بوشهر متشکل از (آقایان عبدالعلی ستوده خو، شاهین زنگویی، عیسی مرادی، محسن نوری کازرونی و خانم زهرا انصاری) مقام اول، مقام دوم تیم زاگرس فارس (آقایان علیرضا بارگاهی، محمد یادسار، محمد منصوری، مرتضی انصاری و سید قادر حسینی) و تیم رامجرد مرودشت فارس (آقایان جعفر روزگار، نعمت میراحمدی، علی میراحمدی و رضا فرهمند فر) نیز به مقام سوم رسیدند.  

دیگر خبرها

  • برتری ورزشکار کهگیلویه‌ و بویراحمدی در مسابقات تیراندازی منطقه‌ای
  • پایان رقابت‌های جام رمضان در رشته‌های مختلف
  • مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی
  • سنندج میزبان رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال
  • ایران، میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی
  • جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
  •  ثبت نام هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری تمدید شد
  • نفرات برتر مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور معرفی شدند
  • برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی دارت کشور در سنندج
  • رقابت‌های انتخابی تیم ملی دارت کشور در سنندج برگزار می‌شود