Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین روز از مسابقات بین المللی اسکی صحرانوردی که امروز به میزبانی پیست اسکی شهید قطاسلو برگزارشد با قهرمانی سمانه بیرامی باهر در بخش بانوان و سیدستار صید در بخش مردان همراه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، سومین روز از رقابتهای بین المللی اسکی صحرانوردی به میزبانی پیست اسکی شهید قطاسلو (نزاجا) در بخش ۱۰ کیلومتر کلاسیک بانوان با قهرمانی سمانه بیرامی باهر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرنوش شمشکی و حدیث حاجی حاجی نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش ۱۵ کیلومتر آقایان و در ماده کلاسیک نیز سید ستار صید به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. دانیال ساوه شمشکی دوم شد و سید احمد رضا صید به عنوان سوم دست پیدا کرد.

رقابت های بین المللی اسکی صحرانوردی طی سه مرحله به ترتیب در تاریخ‌های ۱۵ و‌ ۱۹ و ۲۲ دیماه برگزار شد و امتیاز این مسابقات برای انتخاب ورزشکار برتر جهت اعزام به المپیک زمستانی ۲۰۲۲ محاسبه می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت جایزه 325 میلیونی در لیگ برتر شطرنج

به گزارش "ورزش سه" شادی پریدر سرپرست فدراسیون شطرنج در گفت‌وگو با تسنیم درباره برگزاری رقابت‌های لیگ برتر شطرنج اظهار داشت: این مسابقات سال قبل به دلایل مختلفی برگزار نشد، اما امسال تمام سعی‌مان را کردیم که به هر شکل ممکن برگزار کنیم و جان دوباره به لیگ بدهیم. مسابقات به طور مجزا در دو بخش مردان و بانوان برگزار شد که در رده مردان 9 تیم و در رده بانوان 10 تیم شرکت کردند.

وی ادامه داد: سوپراستاد بزرگ‌های شطرنج کشور از جمله پرهام مقصودلو و ... لژیونر هستند و در لیگ ایران حضور ندارند، اما اساتید بزرگ همگی شرکت کرده‌اند و شاهد کیفیت خوبی هستنیم.

پریدر عنوان کرد: تلاشم همیشه بر این بوده که شرایط لیگ بهتر شود. ما به دنبال راه اندازی لیگ‌های پایه هستیم و این اعتقاد را داریم که باید در این بخش سرمایه‌گذاری بیشتری شود. همچنین امسال برای رده مردان 250 میلیون و رده بانوان 70 میلیون جایزه نقدی در نظر گرفته‌ایم تا به افزایش انگیزه شطرنج‌بازان کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه جایزه نقدی بخش بانوان دو برابر شده است، گفت: اگر باشگاهی از پرداخت مبلغ قرارداد شطرنج‌بازان امتناع کند، اجازه حضورش در دوره بعدی را نمی‌دهیم و تلاش می‌کنیم که ورزشکاران به حق‌شان برسند.

دیگر خبرها

  • آغاز سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی جام موحد در مازندران
  • برگزاری سومین رویداد بین المللی نوروتاک
  • سومین ایرانی در نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • واکنش تمام‌حرفه‌ای بایرن به قهرمانی بایر
  • بایر لورکوزن قهرمان بوندس لیگا شد؛ ژابی آلونسو به سلطنت ۱۱ ساله بایرن مونیخ پایان داد
  • سومین همایش ملی و بین‌المللی سلامت، حکمت و حکمرانی برگزار می‌شود
  • پرداخت جایزه 325 میلیونی در لیگ برتر شطرنج
  • پرداخت جایزه ۳۲۵ میلیونی در لیگ برتر شطرنج
  • سومین رویداد بین المللی نوروتاک دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود
  • سومین همایش ملی و بین‌المللی سلامت، حکمت و حکمرانی