Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه پنجاه و دومین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری و سر کلانتری‌ها ۶۳۴ نفر از سارقان که بالغ بر هزار ۸۹۷ فقره سرقت ‌را انجام داده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی پایتخت اموال سرقتی کشف شده در این طرح را شامل ۱۴۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت عنوان و تصریح کرد: در این مرحله ۷۹۹ پرونده سرقت بسته شد و ۳۲ باند متشکل از بیش از سه نفر شناسایی و منهدم و ۲۶ محکوم متواری نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سردار رحیمی ارزش ریالی اموال مکشوفه مسروقه را ۱۶میلیارد تومان برآورد کرد و افزود:در این طرح ۲۴ درصد از سارقان لوازم خودرو، ۱۳درصد سارق قاپ زن، ۴درصد مالخر، ۴ درصد سارقان منزل و ۵۵ درصد سارق سایر سرقت‌ها شناسایی و دستگیر شدند و تا این لحظه به هزار فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سردار رحیمی ادامه داد: ۴ قبضه سلاح جنگی و ۵۰ قبضه سلاح سرد و نامتعارف کشف و ۶۹ پاتوق سارقان منهدم شد همچنین ۱۱ مرکز مالخران، ۱۱ پاتوق اراذل و اوباش، ۷۵ پاتوق خرده فروشان و ۲۲ نفر اراذل سطح دار دستگیر و ۴۵ کیلو مواد کشف و ۲۷۵ خرده فروش نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به اینکه در این طرح ۲۸ پرونده کالای قاچاق تشکیل و بالغ بر ۵۰۰ دستگاه ماینر از مزارع در جنوب تهران کشف شد خاطرنشان کرد: امسال ۲ درصد در سرقت‌های خرد و همچنین ۲.۷ درصد در کشف سرقت‌ها با افزایش آمار مواجه بوده ایم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس پایتخت دستگیری سارق سردار رحیمی دستگیر شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در  شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی۲ نفر(مظنون) را شناسایی و دستگیر کردند. فرمانده انتظامی کهگیلویه، تصریح کرد: متهمان در باز جویی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت موبایل در شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند. وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد